• Anonym (hmm)

"små" orgasmer (kille)

Hej, är en kille på 21 år.

Jo, det är såhär att jag TROR att jag får ganska klena orgasmer, ingen aning om varför... Men fått det sålänge jag kan minnas. När jag får orgasm så känner jag liksom hur jag verkligen kommer "spricka" och som att jag kommer få världens skönaste orgasmkänsla i HELA kroppen.. MEN istället så känns det som orgasmer "stannar" kvar där nere...?

När jag tänker tillbaks på för några årsen när jag fått orgasm så kommer jag ihåg att jag beskrev det som "en känsla som sprider sig i hela kroppen" och jag är ganska säker på att det är så det ska kännas.. Men nu är det så att den typ stannar där nere.. Ja, det är skönt. Men känns som de kan vara myycket skönare.. Och ibland får jag utelösning och helt utan orgasm?

Älskar att ha sex oavsett, men känns ändå som att jag borde få så mycket skönare orgasm, av vad jag kommer ihåg.. Får ingen starkare orgasm oavsett hur jag gör, sex eller onani.

En sak jag dock tänkt på - första gången jag fick orgasm - vad jag kommer ihåg.... Kanske var onani, men tror inte det. Var att jag satt i duschen (Fråga mig inte hur jag kom på tanken och hur jag hittade detta) var att jag drog av duschmunstycket och sprutade med strålen på undersidan av ollonet, på ett visst ställe var det så otrooooligt skönt så det var som en orgasmkänsla HELA tiden man träffade där.. Till slut - vad jag kommer ihåg - fick jag orgasm också som spred sig ut i hela kroppen...

Höll på med det här ett ganska bra tag, då det var så otroligt skönt och helt utan ansträngning. Men jag har tänkt - kanske har det här förstört några nerver eller så? Har ju inga problem att få utlösning, men är känd för att vara väldigt uthållig. (ja, ibland kommer jag alldeles för fort också såklart)

Men ja, vad tror ni? kan jag ha förstört några nerver? Oavsett, jag kan ju få orgasm, så även OM jag hade pajat några nerver så borde väl inte det förstöra orgasmen...?

Ja, vad tror ni? Ni får gärna komma med tips på hur jag kan få förstärkta orgasmer..

• Svar på tråden "små" orgasmer (kille)
  • alice85

hehe om en duschstråle där det känns skönast skulle förstöra nerver skulle många tjejer vara förstörda för livet ;) Tror inte att det är något som skadat dig.

Du kanske ska prova att bygga upp orgasmen mer, starta och stoppa några gånger. Kanske prova lite prostatastimulans...

• Anonym

Testa om duschgrejen fortfarande fungerar för dej?

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2011-11-23 20:58:30 följande:
    Testa om duschgrejen fortfarande fungerar för dej?
    Har för mig att jag provat för kanske 1-2 årsen och att det typ gjorde ont och att jag inte hittade "the spot" men får prova igen då.. Men vore ju konstigt om det är enda sättet jag verkligen kan få sköna orgasmer på... Vill ju ha sex med min flickvän och verkligen få att det sprider sig i hela kroppen.. :)
Svar på tråden "små" orgasmer (kille)