Behöver råd :(
Känner att jag behöver tips och råd. Har varit gift med min man i 5 år, han fick jobb 10 mil bort, eftersom han jobbar raka veckor och jag långa pass med mer ledighet bestämde vi oss för att flytta dit där han jobbar. Vi har två små barn på 5 och 3 år som har bytt dagis. Två veckor efter flytten ville han separera, jag gjorde allt för att vara kvar i familjen, han gick med på det vi hade sex o han sa så länge vi inte gör det med andra kan vi bo ihop. Två veckor efter sa han att han inte kunde ha sex med mig utan med sin tjej vän med samma intresse som bor i Europa, hon är gift och har barn. Hon kom till sverige två veckor efter på besök, dom hoppade i säng, var glad att jag hann få tag på lägenhet fort och hann flytta innan hon kom. Skilsmässo papperna är skrivna men det är 6 mån betänketid. Han berättade för mig om sexet och att han aldrig känt en sån kärlek för någon tidigare. Han vill vara min vän och hjälpa mig. Snällt erbjudande men nu känner jag att jag inte vill ha något med han att göra eftersomde känt varandra i tre år och han så bråttom med skilsmässan. Hon kommer inte flytta hit och han inte till hennes land. Känner att han redan har svikit familjen. Han vill även att vi ska göra familje grejer ihop. Nu vill jag inte ha med honom att göra, är så kluven för barnens skull. :( men vad han har ställt till med, nu är jag fast här och jobbar tio mil bort. Flyttat två gånger. Känner bara att jag vill ha bort honom ur mitt liv!! Kom gärna med goda råd!!