Hon har träffat en annan, men hon vet inte att jag vet.
Hej! Jag och min flickvän här varit tillsammans i 4 år. Bra stabila 4 år. Vi här haft våra perioder där allt inte varit så bra, men vi kom ur dom För en vecka sen så hon till mig att hon inte vet vad hon vill längre. Jag blev jätte chockad och ledsen. För vi hade aldrig haft det så bra. Och hon berättade någon vecka innan för mina kompisar hur bra vi hade de! Dagen efter fick hon veta att hon skulle till Holland i 3 veckor. Och kvällen innan hon åkte så hon att hon älskade mig och kommer att sakna mig, till och med att allt kommer att bli bra! Jag frågade henne om det var någon annan. Men nej det var det inte. På telefonen när vi pratade när hon hade åkt så hon att jag inte skulle förvänta mig att hon inte flyttar och ja det var väl en bekräftelse på att hon skulle flytta. Men jag kände på mig att det var någon annan med i bilden. Jag har alltid låtit henne få umgås med vem hon vill. Och det var speciellt en jag tänkte på som hon här umgåtts väldigt mycket med. Han har till och med varit hemma hos oss. Men jag godkände det. För jag litade på henne. Jag konfronterade honom och hade så jävla rätt. Jag sa att jag visste allt om dom att hon hade sagt de, som jag självklart ljög om för ätt jag bara misstänkte de. Han sa att dom flärtat i flera månader och att dom hade planerat att ha sex. Att dom planerat att ses bakom min rygg när jag varit borta. Och att dom pussats på fyllen. Men hade hade ställt frågan till henne innan hon åkte vem hon ville ha. Hon svarade att hon ville ha mig! Hur tänker hon när hon säger ätt hon älskar mig, men samtidigt inte vet om hon ska flytta? Kommer hon vara ärlig när hon kommer hem? Ska jag skicka och säga att jag vet. Hur fan gör jag?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 00:35
Obs skrivet på mobil. Ursäkta stavfel!