Inlägg från: bondmoran punkt nu |Visa alla inlägg
  • bondmoran punkt nu

stora nagellacks tråden

Det måste väl finnas fler här på familjeliv som älskar nagellack? Därför tänkte jag starta en nagellackstråd där vi kan tipsa varann om snygga lack, fula lack, olika sätt att lacka eller vad som helst som har med nagellack att göra!!

Så kör på!!

PS. Bilder är kul...  

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 20:45
    OBS!! Jag måste bara säga att jag är långt ifrån någon expert!! Jag är bara en vanlig bondmora som råkar älska nagellack!!
    Det skaver av på nolltid när jag är i lagårn men det gör inget - då får jag ju måla om igen och göra ngt annat kul med naglarna
  • Svar på tråden stora nagellacks tråden
  • bondmoran punkt nu

Jag lägger första inlägget själv. Jag lackade i går och testade att göra  en "gradient" eller vad man ska kalla det. Ljust ljust rosa längst in och mörk mörk rosa längst ut. La sedan lite glitterlack på och lite stenar.

Tyvärr syns inte glitterlacket på bilden och det syns inte heller hur mörka de är längst ut. Det är alltså större skillnad mellan det ljusa och mörka än på bilden.

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
  • bondmoran punkt nu

Kul!! Kommer följa din blogg Jag bloggar också om naglar men bara ibland. Det finns så mycket att skriva om.... haha. 

Jag gjorde samma gradient på min dotter idag. Det blev bättre denna gången, nu hade jag ju gjort det en gång förut (det var första gången jag gjorde gradient på mig häromdagen).

Här kommer två bilder. Hon har lite andra stenar och stickers än mig men annars är lacken samma.

• bondmoran punkt nu

Hoppsan, tryckte på fel knapp, här kommer två bilder till:

Ursäkta dålig kvalitet på bilderna, men jag fotade med mobilen och förstökte rädda det suddiga och mörka med photoshop. Men ni ser ändå hur jag menar.

Nästa gång ska jag göra med bilder på kossor <3

• bondmoran punkt nu

Det blev inte alls så tokigt för att vara första gången tycker jag!!! Härliga färger och inga "blobbar". Du skulle se min första.... eller ännu värre, min dotters första.... fniss.

Jag målade nytt igår. Enkelt denna gången. Ett skimmrigt korallfärgat från Depend, lite glitterlack på topparna och några stickers så var det klart

Ursäkta mina fula fingrar, börjar få problem med lederna och de växer, gör ont och blir fula
Svar på tråden stora nagellacks tråden