• Ma Ch

stora nagellacks tråden

Favoritar!
    Älskar nagellack! Provade water marbeling för första gången igår. Blev helt ok men gud så svårt det var.

• Ma Ch

Här kommer en bild trots att jag inte är speciellt stolt över mitt första försök Flört.

• Ma Ch

Fina alla dina manikyrer är! Gradient har jag inte provat innan, får ge mig på det ;).

Hade velat måla om mina ikväll men två barn hindrar mig ;).

• Ma Ch

skorpionen80: Släng in en bild! Jag har aldrig vågat prova de där kiten Flört.

Här kommer bild på kvällens manikyr. Barnen sammarbetade vid läggning så jag hann och fixa lite på naglarna. Ignorera de torra nagelbanden... Var för ivrig med att fotografera att jag missade oljan innan Skäms.

Lacken: China Glaze "Let´s Groove" och China Glaze "Ahoy"

China Glaze är mitt absoluta favoritmärke! Vilket är ert?

• Ma Ch

Gumman: Har faktiskt precis köpt strips men ännu inte hunnit prova. Kommer absolut slänga upp en bild när jag gjort det :).

bondmoran punkt nu: Äger faktiskt inget Isa Dora men det får jag ju prova nu ;).

JessieTh: Mitt absoluta favorit överlack är Seche Vite. Manikyren håller en evighet och torkar jättesnabbt! Är så nöjd med det att jag inte vågar byta, haha!

• Ma Ch

Solaika: in med en bild! ;).

Jag har bara hållit på några månader med lack och tycker det är såååå kul!

bondmoran punkt nu: Har Sally Hansens baslack "Diamond Strength". Det är superbra! Naglarna blir hårda och tåliga.

Tråkigt är bara att jag inte får bukt på mina nagelband :(. De är torra och spricker. Årstiden gör väl sitt... Har ni några bra tips?

• Ma Ch

bondmoran punkt nu: Kul med nicket! Jag heter Malin och min sambo Christopher, därav nicket  Skrattande.

Ska absolut kolla in den krämen. Det är så tråkigt att lägga tid på lacket när sedan nagelbanden ser hemska ut...

felicityporter: Visst kommer man in i perioder! Jag har senaste tiden kört mest med cremelack i murriga färger som grönt och brunt etc. Kanske beror det på årstiden Flört. Nu har jag dock fått upp ögonen för Nail Art och köpt på mig lite olika prylar. Är roligt att testa lite olika saker.

Sätt gärna in en bild med Sally Hansens Nail Polish Strips! Jag har aldrig provat och vet knappt vad det är... Det jag syftade på i ett inlägg tidigare var de rullar med "tejp" som finns i alla möjliga färger. Det har jag tänkt att prova framöver.

• Ma Ch

Slänger in länken till min nya blogg. Det är mest en blogg för att jag ska ha kolla på mina lack; hur de ser ut och vad jag har för något Skrattande. Ta en titt om ni känner för det!

www.vampynails.blogspot.com

Ha en fortsatt härlig kväll bland lackångorna Tungan ute.

Svar på tråden stora nagellacks tråden