Inlägg från: YummyMami |Visa alla inlägg
  • YummyMami

stora nagellacks tråden

Hehe... Här kommer naglar som man inte vill skryta med... Men funderade på om någon har några ider vad som kan hjälpa. Jag äter mulitvitaminer och ändå är det något som fattas..

De har alla fel man kan ha just nu?! Missfärgade, skivar sig och ränder... Obestämd

Ska köpa imorgon silica det kanske hjälper... Men mina ider börjar helt enkelt ta slut... Oljade ett tag, jag tror de blev liiiite bättre, men tycker det är drygt att olja dagligen och ändå är de lite si så där sen.. 

Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • YummyMami
    YummyMami skrev 2012-08-21 18:19:19 följande:
    Hehe... Här kommer naglar som man inte vill skryta med... Men funderade på om någon har några ider vad som kan hjälpa. Jag äter mulitvitaminer och ändå är det något som fattas..

De har alla fel man kan ha just nu?! Missfärgade, skivar sig och ränder... Obestämd

Ska köpa imorgon silica det kanske hjälper... Men mina ider börjar helt enkelt ta slut... Oljade ett tag, jag tror de blev liiiite bättre, men tycker det är drygt att olja dagligen och ändå är de lite si så där sen.. 

Revanch!

Ja, vad gör inte nagellim, servetter, gladpack, och massa nagellack med naglarna? Jo de blir tjocka och järnhårda trotts kass nagelkvalite! Jag är såååå nöjd!

• YummyMami
    Maluttan skrev 2012-12-30 19:58:53 följande:

Intressant, vill du utveckla?
    Oj.. hm..

Rosa nagellim med pensel
    gladpack
    3lager servetter

underlack
    nagellack
    överlack eller glitterlack

Rengör naglarna noga, ta isär servetten, behåll den mittersta, riv ur ungefär nagelstora bitar de ska vara större än nageln, pensla på lim, lägg servettbiten på nageln, ta gladpack på och tryck linda runt och gnugga så att servetten verkligen sätter sig på nageln, låt va så någon minut, ta av gladpacken och pensla på mera lim låt den torka en liten stund, repetera detta med alla naglar (det kommer se förjävligt ut), riv av så gott du kan av all överflödig papper, det kommer ha fastnat på nagelband och så (ingen panik) pensla sen på underlack, och måla naglarna som vanligt.

Överflödiga pappret försvinner tidsnog men för att skynda på smörj gärna med fet kräm! Riv inte av papper som sitter hopplöst hårt, du får skinnet med dig ifall du lyckas! Så det är viktigt att man inte överdoserar lim i förstadiet. 

Iden fick jag ur denna video 

De måste ha extremt tunna tepåsar! Tro mig, jag försökte och det funka inte alls. Vidare, jag kör hela nageln inte tippen. 

Svar på tråden stora nagellacks tråden