• Libra24

Gravidyoga Gerdahallen Lund

Någon som provat på Gerdahallens gravidyoga i Lund?
    Jag har letat runt lite och deras verkar iaf billigast. (350 pix + Gerdakort)
    Rekommenderas eller avrådes?

• Svar på tråden Gravidyoga Gerdahallen Lund
  • Majsan242

Hej! 
    Deras gravidyoga börjar väl inte förrän till våren? Har du gått på väntabarngympan? Jag har inte lyckats ta mig dit än men kanske när jag känner mig pigg en söndag efter jul (nu i december är det fullt med adventsmiddagar och glöggbjudningar :)) 

- Majsan 

• aaaaa

Det fanns gravidyoga i höstas iallafall, men jag har inte gått den.
    Vänta barn gympan har jag inte heller testat. Tiden passar inte mig.
    Nu har tjejen flyttat ut så nu är det inte aktuellt längre.
    Kanske blir mammababy gympa nån gång, men jag tyckte inte den gav så mycket när jag gått den nån enstaka gång med de andra barnen.

• Libra24
    Majsan242 skrev 2011-12-12 10:13:42 följande:
    Hej! 
    Deras gravidyoga börjar väl inte förrän till våren? Har du gått på väntabarngympan? Jag har inte lyckats ta mig dit än men kanske när jag känner mig pigg en söndag efter jul (nu i december är det fullt med adventsmiddagar och glöggbjudningar :)) 

- Majsan 
    Jo precis, nästa omgång börjar vecka 5, och det är den jag funderar på att testa. Är bara ute i god tid med att kolla runt vad som finns... och höra mig för om nån testat just Gerdas gravidyoga.

Nej, jag har inte provat nån väntabarngympa.
  • Majsan242

Om yogan är bra kan det ju vara en idé, jag ska fråga ifall man kan få prova på innan man köper paketet. :)

• aaaaa
    aaaaa skrev 2011-12-12 14:02:22 följande:
    Det fanns gravidyoga i höstas iallafall, men jag har inte gått den.
    Vänta barn gympan har jag inte heller testat. Tiden passar inte mig.
    Nu har tjejen flyttat ut så nu är det inte aktuellt längre.
    Kanske blir mammababy gympa nån gång, men jag tyckte inte den gav så mycket när jag gått den nån enstaka gång med de andra barnen.
    Skall för övrigt kanske tillägga att jag är väldigt förtjust i deras gympa och aerobic.
Svar på tråden Gravidyoga Gerdahallen Lund