• Svar på tråden Tako
  • marthinalarsson

Hej! Jag har en tako vagn och det är min femte vagn tror jag, jag kan bara säga att jag ÄLSKAR den! Den har allt!! Enda nackdelen jag kan se är att man inte kan fälla ihop vagnen med sittdelen på utan man måste ta bort den......Men jag vill inte byta den mot någon annan!!

• MJ90

Kul att du är så nöjd :D Min bror och hans tjej kollar på en sån nämligen :) Jag tycker den verkar riktigt bra och snygg dessutom :)

• marthinalarsson

Ja och man får så mycket för pengarna! Och den är verkligen toppen, skönt och lätt att köra även med en hand om man nu behöver det! Lätt att svänga in i hissar m.m!!!!

Nej jag är verkligen jätte nöjd!  

• marthinalarsson

dessutom är det ju lufthjul vilket gör att den är skönare att sitta i, än dom där andra hjulen som känns så styva!

• Mams79

Puffar upp denna tråd...är inne på att beställa denna då jag testade en härom dagen. Nån som kan ge synpunkter på babyskyddet. Hade med bas till de andra barnen och gillade det, men detta kanske skulle funka lika bra.

• MJ90

Kul att du är så nöjd Marthinalarson!

Mams79: Bra, jag och bror och hans tjej vill också höra mer synpunkter och vad som är bra och dåligt med både vagn och babyskydd :) Vart var du och testade den? För de har bara kikat runt på internet :)

• Rosesarered

Har också spanat in denna vagnen, har nu mailat om det finns adapter till för andra babyskydd. Jag vill hellre ha ett babyskydd med isofix än som man fäster med bilbälte. Känns både mera omständligt och osäkert.
    Har för mig att jag läste att man kan få testa den någonstans utanför Lund. 

• Mams79

Jag var och kollade på en som fanns på annons på blocket. Gillade dock inte den färgen. Vagnen kändes däremot toppen Har läst den lååånga tråden men tänkte höra om det finns fler nöjda/missnöjda!?

Svar på tråden Tako