Inlägg från: rajsiin333 |Visa alla inlägg
  • rajsiin333

Ruvardag 4, flera i närheten?

Hej alla.
    Jag hoppar in här!  Glad
    Är just nu på RD 6 och tiden går outhärdligt långsamt! Just idag känns det dessutom inte alls som om det gått vägen eftersom jag nyss bröt ihop i en gråtattack som jag så gott som alltid gör under pms...så jag vet inte alls.

Samtidigt har jag haft konstiga känningar i nedra delen av magen. Det liksom pirrar och drar men jag inbillar mig säkert och känner efter för mycket.

• rajsiin333

Dag 8 här och tiden går så sakta! Inga känningar alls. Känns både bra och oroväckande på nått konstigt vis.

• rajsiin333

IVF. Första.
    Trodde aldrig det skulle vara så psykiskt påfrestande som det faktiskt är!
    Jag känner efter hela tiden och tycker jag känner att det killar och drar i nedre delen magen för att i nästa stund inte känna nånting alls. Glad ena stunden, ledsen nästa. Tittar i almanackan hela tiden som om det plötsligt skulle vara 23 dec. Suck!

• rajsiin333

Blomman123: grattis! Grattis! Då antar jag att du visste precis vad du inte skulle dricka på middagen? ;)

• rajsiin333

Idag blev jag rädd. Jag var helt övertygad om att mensen var på gång. Men än så länge håller den sig borta *peppar peppar*
    Imorrn är det RD 13, på fredag har jag testdag. Frågan är om jag klarar att vänta så länge?

• rajsiin333

Tack.
    Imorse kändes det helt enkelt för j-vligt. Nu känns det inte bra, men bättre.
    Jag har pratat med kliniken om att nästa gång sätts igång vid nästa mens i slutet av januari. Så det känns bra :)
    Nu ska jag försöka fokusera på all planering inför mitt kommande bröllop i februari! :)

Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?