• Dr Börje

Stayups

Hur många är det här som brukar använda stayups? Detta fantastiskt vackra och sensuella plagg. Nu är ju jag man så jag vet ju inte hur praktiskt det är att bära stayups jämfört med strumpbyxor och dyl. Men det är i alla fall ett plagg som får en kvinna att andas sensualitet och klass.

Så ...hur vanligt är det egentligen? Brukar du ha på dig stayups? 

• Svar på tråden Stayups
  • Fru00

Ja jag anväder stay ups ibland. Det gäller att hitta de som sitter uppe! Om de sitter bra så är de mer praktiska än strumpbyxor. Jag måste vara redo för lite kul för min man låter mig inte vara om de är på.

• eulalian

Jag använder stayups! Men är kort och smal, så minsta storleken går högt upp på mej och kan tendera att glida ner ibland... sen säljer dom inte sånna på barnavdelningen! :P nu är jag inte sååå kort! 157 cm, nån som vet vart man kan köpa passande till korta ben? =) Fast det passar bra när dom går lite högre, jag använder korta kjolar och klänningar, och vill inte att kanten ska synas =)

• gertie

Nej det gör jag inte. Av den enkla anledningen att det inte är ett dugg praktiskt. Fint och sensuellt håller jag med om att det är annars. 

Svar på tråden Stayups