Inlägg från: Minatre |Visa alla inlägg
  • Minatre

Julkalendertråden 2011

Älskar julkalendrar... Så denna tråden blir "favorit". Vad gäller ångerrätt gäller detta även REA-varor (oavsett vad de skriver på sin hemsida). 

Någon som har erfarenhet av Freshmilk? Bra eller dåligt? Är lite sugen på att klicka hem en fleecoverall. 

• Minatre

Vad bra! La också in en beställning på fleeceoverall från Geggamojja. Älskar deras kläder och framför allt mössorna.

• Minatre
    elvinsmamma01 skrev 2011-12-04 11:45:03 följande:
    Ni som beställt geggamoja overallerna, vet ni hur dom är inuti, alltså är hela fodrad med tyget som är i huvan eller är det enkel fleece.? Funderar på hur varm den är alltså,. Tack tack
    Jag skulle tro att den även är fodrad inuti men är inte säker. Det framgick dessvärre inte av produktbeskrivningen. Jag tänker använda den som overall i vagn (tillsammans med filt) eller när man ska ta bilen någonstans. 

Men oj vad det är farligt att kolla i dessa adventskalendrar. Jag har redan gjort tre beställningar (Geggamojja, How to kiss a frog & Småfolk). Vad ska detta sluta? Det är ju ganska så många dagar kvar fram till jul. Glad
  • Minatre
    Zenobia skrev 2011-12-04 12:46:43 följande:
    Vilken färg köpte du? Ja tänkte långsiktigt tog en overall i 74/80 har en 2 månaders bebis som växer med raketfart så han lär behöva ha en overall till våren.
    Så det vart en turkos här, samt att ja köpte en tröja med katter på åt tjejen
    Tog den i cerise. Geggamojjas kläder brukar vara rätt stora i storlek så jag tog faktiskt en 62/68 men så hade jag också tänkt använda den ganska så snart till min 3 månaders tjej. 
  • Minatre
    Har noterat att det stått fel på Nantuckets adventskalender. Vad jag kan utläsa på deras hemsida är det INTE 50% på utvalt chill norway utan 50% på utvalt Odd Molly. Gäller idag den 4:e december. Ändrat i listan nedan. 

Annacill.se
     30% utvalda Cream damkläder 
    babyshop.se 20% BRAND 
    barnlyan.se 40% rabatt Småfolk 
    blaelefant.se 50% på hammarspel 
    busochrackartyg.com 30% ej sikke lej (har ej uppdaterat) 
    cbkids.se 50% DUNS (få plagg och storlekar) 
    digulo.se blandade plagg eleraff.se (öppnar kl 22) molo 
    familjetorget.se babysitter 199:- 
    freshmilk.se kortärmade bodies maxomorra 69:- 
    www.hjartatmitt.se/ hela sortimentet 30%
    houseoflola.se make a wish tunika 290:- 
    www.jollyroom.se div erbjudanden 
    kidelin.se rabatt på How to kiss a frog 
    koolaknut.se erbjudande Liandlo 
    www.kopbarnvagn.se BOZZ BMX 2011 vagn 495:- (ord. 1494) 
    lekmer.se radiostyrd bil, geggamoja mössor, knorr-vagn 
    litenochfin.se 25% på större delen av sortimentet (ej leksaker, NS byxor) 
    litenpalandet.se rabatt på Ej sikke lej 
    littlebloom.se Shampoodleekologisk parkas 569:- (950 
    www.lovemilkshop.com/ 2 för 1 på dreglis och haklapp i bambu
    lykkeliten.se 50% på klänning från MALA
    www.lykkeliam.se 40% på set från Geggamoja 
    madeforkids.se 100 kr rabatt på Isbjörns baby- och barnvantar 
    malmooutdoor.se GOGGLES FRÅN KASK MED MINST 20% RABATT 
    missgreta.se 30% på en poncho 
    nantucket.se 50% på utvalt Odd Molly 
    nordljusbutiken.blogspot.com 20% afsvedala 
    norrbaggen.se overall från ticket till 50% 
    pleasemum.se 25% hela sortimentet
    siggeojuno.se rabatt på Molos fleece, samt jackor 
    smatting.se 35% röd-blått moonkids+ fraktfritt
    tigeromilo.se rabatt på utvalda plagg
    tuffatilda.se 30% katvigs appleprint 
    varanara.se 50% på bärsjal
    zillstar.se 70% GRUNT
  • Minatre

Jaha, då trillade man dit igen. Tredje beställningen från oii. Men man kan ju inte låta bli när favoritmärkena reas ut på det där visetGlad

Sedan kan jag hålla med tidigare inlägg om butiken "Litenochfin". Underbart inslaget med små presenter som uppskattades högt av barnen. Det blir garanterat fler besök hos dem framöver

Svar på tråden Julkalendertråden 2011