• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan ni ert lösenord in till er sida på familjeliv?
  • hysteria

Man har väl valt sitt eget lösenord? Konstigt vore det annars att jag har samma här som till facebook :)

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Men
    ungmamma96 skrev 2011-11-29 12:07:48 följande:
    tkr det är så dåligt att man inte får välja ett eget lösenord...
    Jag ändrade precis mitt. Gå in under "medlemsuppgifter" (fingeravtrycket)
  • tahira

Nej, det kan jag inte. Har automatisk inloggning.

Dock kunde jag mina gamla lösenord, gillade att det var random kombinationer och hade dem till inloggningar på andra sidor.

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: londonsvenskar.com/tahira/
  • smelata

Nej det kan jag inte. Visste inte att man kunde välja ett eget. Men nu ska det fixas :)

• BrödernaBus

Jupp jag kan det eftersom jag loggar in här varje gång jag är på jobbet. Hemma är det automatisk inloggning som gäller Glad 

• Trident5678

Ja, jag kan mitt lösenord. Och jag har valt det själv.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Aoife

Ja jag kan lösenordet.

Den som skrattar sist tänker långsamt.
  • IsDimma

Nej, jag har inte orkat byta. Jag har skrivit upp det i ipoden och där har jag det i koperieratläge (sällan jag kopierar annat ) och jag har det oskickat mail i utkorgen i gmail med lösenordet så att jag snabbt hittar det när jag blir ofrivilligt utloggad därifrån. Så sällan jag sitter framför datorn och när jag väl gör det så brukar jag glömma att jag borde byta lösenord  

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • lövet2

Ja, det kan jag. Hade tänkt byta till ett enklare, men då upptäckte jag att det gamla redan satt fast i huvudet ...

• Sweetie 84
    ungmamma96 skrev 2011-11-29 12:07:48 följande:
    tkr det är så dåligt att man inte får välja ett eget lösenord...

Man kan välja sitt egna lösenord...
Svar på tråden Kan ni ert lösenord in till er sida på familjeliv?