• Anonym

Nånn som prövat en sex-doka?

Hej!

Min man har tapat sex-lusten, så han kjöpte en sex-doka till mig som jag fick idag. Vi har blåst upp den åså, och så skulle jag ha sex med den men även fast den är hellt uppblåst så är penisen halvslak typ, aså den är så hård den kan vara men jag får inte in den! Den glider bara ut.

Undrar om nånn annan prövat? Gör jag något fel?

Tacksam för svar. 

• Svar på tråden Nånn som prövat en sex-doka?
  • Anonym

Nej , men jag har fått med mig tjejer hem från krogen som var som knulldockor... helt döda.

• Anonym

Varför köpte ni inte en dildo?

• Anonym

Därför att jag pratade om att ligga med nånn annan och då kom han hem med denna doka.

• Anonym

Brukar inte bry mig om hur folk stavar, men det känns som du är jätteung och vill fåna dig lite....

• Anonym

Nej, jag är 25 år. Har dyslexi.......

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-29 15:30:03 följande:
    Nej, jag är 25 år. Har dyslexi.......
    ok sorry!

varför går han inte och pratar med någon om sin icke existerande sexlust? 
  • Anonym

Därför att han inte annser att det är ett problem för han då han inte lider av det..

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-29 15:34:38 följande:
    Därför att han inte annser att det är ett problem för han då han inte lider av det..
    men ni är ju tillsammans och DU lider väl av det antar jag?
  • Anonym

Ja men eftersom han inte vill ha sex oftare så tyker han att jag ska ha sex med dokan istället...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-29 15:57:55 följande:
    Ja men eftersom han inte vill ha sex oftare så tyker han att jag ska ha sex med dokan istället...
    Vill du ha sex med en docka? Trivs du med den här lösningen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-29 15:57:55 följande:
    han verkar vara egoistisk tycker jag om han resonerar så.....jag skulle aldrig vilja ha sex med en docka.

sen får man ju acceptera sex svackor, men att han inte verkar vilja göra något åt det skulle göra mig orolig 
  • FruZäll

Finns de ens manliga dockor ? Är nog mycket skönare med en dildo

• Mysgosmys

Alltså, inte "japp" som i "japp jag har provat", utan japp som i "japp det finns manliga sexdockor" :P

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • och
    Mysgosmys skrev 2011-11-29 16:32:57 följande:
    Alltså, inte "japp" som i "japp jag har provat", utan japp som i "japp det finns manliga sexdockor" :P
    Det är okej, alla gillar olika.
    The hard way is the right way.
  • Mysgosmys

haaha xD

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
Svar på tråden Nånn som prövat en sex-doka?