Jag längtar väldigt mycket tills den lilla är ute, jag har alltid älskat små barn och velat bära och hjälpa till så tänk nu att ha en alldeles egen, kommer bli underbart
.
Jag har inte känt några sparkar än men kanske kanske lite "fladder" i magen på kvällarna, är ju "bara" i vecka 19 än så länge och har förstått att det kan dröja lite tills man känner sparkar, men jag ser fram emot det mycket. Kan än så länge ha mina vanliga kläder men jag har satt en extra resår i knappen på jeansen så att jag kan stänga dem utan att hålla in magen. Men det ska bli mysigt att börja använda mammakläder snart.
Vi har kommit fram till att vi vill kunna cykla till stan så det är ju områdena inom Linköping som vi kollar främst på, typ Tallboda, Berga, Vidingsjö, Hjulsbro. Men vi får se, priserna är ju så höga i de områdena så vi kanske också söker oss utanför stan senare. Vi kollar inte jätteaktivt just nu utan tror vi ska avvakta lite tills vi vet hur mycket det kostar att ha barn. Men jag kollar ändå hemnet varje dag, det är som en drog
. Hur var huset i Mantorp? Där är väl priserna rätt bra va?
Jag flyttade hit sommaren 2008 efter att jag och min sambo haft distansförhållande i 1,5 år, vi träffades i Göteborg 2004 och sen fick han jobb här i januari 2007, då pluggade och jobbade jag fortfarande i Göteborg och var inte alls sugen på att flytta hit. Men sen var jag här mycket på helgerna och gillade stan mer och mer och nu trivs vi bra, har jobb och vänner här.
Vore som sagt kul att ta en fika nån dag om du har lust.
Nu ska jag gå och laga middag, så skönt att slippa det där illamåendet jag hade för ett antal veckor sedan då ingen mat smakade bra.
Vi hörs!!