• Javli

Linköping maj/juni 2012

Åh, heja Sandraf. Hoppas din bebis har kikat ut snart!!!

Märker att det snart är dags här, ingen energi what so ever.
    Här kommer iaf ett förslag på fikadagar:

Tisdag, 1/5
    Onsdag: 2/5

Tid pch plats spelar inte så stor roll för min del.

• Javli

Ett stort grattis till sonen Sandraf! Vad underbart att förlossningen gick bra. Hoppas ni njuter av killen och vi ser fram emot att ses sen igen =).

Fika den 1/5 på Åbacka låter bra. Idag har det ju varit kanonväder. Vad har de för öppettider?
    Jag är som sagt hemma hela dagen så det spelar inte så stor roll för min del =)

• Javli
    1/5 klockan 15.00 Café Åbacka:
    KnytetsMamma
    Lilla_a76 
    MoaLi
    Javli

Reserverar mig också för ev bb-besök, men det är säkert lugnt. Känner ingenting just nu, bara att det är tungt och mina fogar och jag inte är vänner just nu. Hoppas vi får lika fint väder som idag =)
  • Javli

Hej tjejer!
    Jag får tyvärr avboka fikat idag. Har blivit dålig och min foglossning har kommit tbx med full kraft. Vissa dagar kan jag knappt gå utan är sängliggandes och idag är en sådan dag =(. Ska ta kontakt med BM i veckan och så får vi se om bebisen får komma tidigare eller hur vi löser det hela. Önskar att jag kunde vara med och hoppas ni får en mysig fika i solen!

• Javli

Hej på er!

Ingen bebis här än så länge. Foglossningen har blivit bättre så jag kan röra mig lite mer här hemma, vilket känns skönt. Försöker gå lite och sitta ute i solen, hur härligt som helst!

Min slempropp släppte igår och jag har haft lite sammandragningar/förvärkar, men absolut inget som kan klockas eller känns speciellt mycket.

Jag ska till barnmorskan idag vid 16.30 och kolla läget, tänkte be henne undersöka mig och se om det är något öppet. Storken ligger ju precis brevid babettes så jag tänkte kika inom och säga hej till er alla, hoppas vara klar med besöket kring 17.00-tiden iaf =). Ses då!

• Javli

Tack för en mysig fika idag igen!
    Mannen tyckte också det var trevligt men konstigt att sitta med så många människor med stora magar..hihi..

Som sagt så var vi på kontroll före och det verkar som att det är lite på gång, dock inget inom de närmsta dagarna. Kan ju dröja ett tag innan allt sätter igång, vilket jag verkligen hoppas sker snart för dig Lilla A. Tänk att man får vänta så länge på igångsättning också!

Nu börjar det bli väldigt skönt ute, känns som en perfekt tid att vara föräldraledig i sommar =).

• Javli

Nu på morgonen gick mitt vatten, än är det bara diffusa värkar men jag hoppas de får mer fart snart. Vi har fått en tid på förlossningen till i eftermiddag.

• Javli

Hej på er alla. Grattis till tjejen lilla a. Hoppas ni myser. Det stämmer att vi har fått en tjej. I torsdags morse kom hon. Förlossningen blev lite komplicerad och vi har fått bo på SPEC bb. Kom hem i går men ska tbx idag för ev in läggning igen. Vi känner oss bra och hon äter fint. Återkommer. Stor kram till er alla.

• Javli

Hej på er alla. Grattis till tjejen lilla a. Hoppas ni myser. Det stämmer att vi har fått en tjej. I torsdags morse kom hon. Förlossningen blev lite komplicerad och vi har fått bo på SPEC bb. Kom hem i går men ska tbx idag för ev in läggning igen. Vi känner oss bra och hon äter fint. Återkommer. Stor kram till er alla.

• Javli

Vad spännande att det snart kommer fler bebisar! Här hemma flyter det på bra. Vi slapp bli inlagda igår. Ska tbx på onsdag så får vi se då.

Svar på tråden Linköping maj/juni 2012