Vad är ditt största bekymmer idag?
Att snön inte vill komma så dottern kan åka pulka är väll vårat bekymmer & att det blir en grön regnig Jul
Att snön inte vill komma så dottern kan åka pulka är väll vårat bekymmer & att det blir en grön regnig Jul
Oroar mig för julklapparna, får pengar på fredag å då måste allt köpas. Lite stressad är man, får hoppas att mamma kan ta barnen
Att jag saknar min pappa så mycke, kan inte fatta att han gick bort i Augusti.
Julen hos mamma var inte som den brukar vara, nått saknades & det var min underbara lilla pappa.
Så snart kommer nyår & samtalet man bruka få av pappa vid 12slaget kommer man att vänta på fast man vet att han inte kommer att ringa
Saknar pappa så himla mycke i dag
Mitt problem i dag, har nog inga. Tänker på pappa lite & på hur han har det där han är, vars det nu är.
JO, ett problem har jag. Måste köpa en ny BH, den jag har nu är inge skön & håller inte bobsen på plats så måste jag fixa tid för klippning, men det får vänta till nästa månad
Att det inte ska vara skottat i morgon då jag ska fara med dottern på dagis, Det har kommit över 10cm snö å det snöar ännu Känns drygt att ploga med vagnen
Mitt bekymmer löste sig i dag, gubben va hemma å kunde ta sonen, så det blev pulka till dagis för dottern. Men nu är klockan snart 12 å dom har inte skottat gården ännu