• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Hon320 skrev 2011-11-30 11:49:06 följande:
    Pengar. Hitta jobb.
    Precis
  • Anonym

Att jag precis har haft mens men graviditetstestet visar svagt positivt vilket det inte gjorde före eller under mensen. Hundra tankar i huvudet! 

• Anonym

Att jag måste hitta ett sätt att få i mig järntabletterna.

• Petronella01
    Mandel skrev 2011-12-01 07:14:48 följande:
    Dagens största bekymmer blir att fördela det lilla arbete jag har över hela dagen så det ser ut och verkar som att jag är riktigt upptagen hela dagen.
    Förslag på tidsfördriv som ser ut som jobb mottages tacksamt!
    Ok, då byter vi jobb, för jag undrar hur dagen ska räcka till till det jag har att göra.
    En början är förstås att logga ut från familjeliv Skäms
    If you´re not part of the freaks, you´re part of the boredom
  • Anonym (ja du..)

Min man ha blivit mordhotad och jag är höggravid och mår allmänt dåligt. Funderar mest på hur vi skall göra om det inte löser sig...

• elwen

mitt  största bekymmer i dag är om jag ska baka djävulskatter eller inte

• Broadway

Mitt största problem är att jag inte orkar ta itu med disken.... Gosar nog med bebisen istället!

• Viggo och pyrets mamma

Att jag ska orka ta tag i att få en 3 1/2 åring att frivilligt borsta tänderna så att vi kan komma iväg till förskolan. (han älskar förskolan men inte mecket med tandborstning och att klä på sig ytterkläder). Sen att jag har sovit dåligt inatt, och borde försöka vila lite innan jag ska hämta på förskolan igen, men samtidigt flyttar vi om mindre än 3 veckor och jag måste verkligen se till att packa. 

-Mammas älskling 080425- - Lillgroda BF 120601-
  • SofiaO

Att jag borde ta tag i mina studier; ska fördjupa mig i ett kollektivavtal och ha muntligt föredrag nästa vecka.... *suck* Ja, ni hör ju själva hur roligt det låter..... :-/

• Anonym (PMS)

Äcklig PMS som förstör allt. Jag mår så jävla dåligt och vill bara att det ska gå över!

Ts, du är inte ensam, min pms-finne hamnade denna gång på hakan.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?