Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Mitt största problem idag är att jag är trött och har träningsvärk från helvetet.
Mitt jobb suger . Jag kommer förlora 5 dagars lön för att min arbetsplats ej sagt att sjukförsäkringsintyget måste vara inne den 1 juni . Och nu kommer det vara inne exakt den 1 juni och de säger att de ej kommer kunna betala ut de dagarna till den 25 juni . Så just nu är jag jäkligt förbannad på mitt jobb . Skönt att jag sökt andra arbeten .
Vad jag ska lägga upp för bild på instagram så det ser ut som jag har ett liv.
Godiset under soffan är ett litet problem. Det är liksom för mycket av mig på vissa ställen.
Att min styvpappa (som alltid när han är ledig från jobbet och känner sig obehövd) klagar på ALLT och alla och allmänt drar ner stämningen här hemma. Tycker mest synd om mamma som tvingas lyssna.
Obehövd och gnällig kan man bli om man inte tränar. Han blir säkert på bättre humör om han börjar motionera. Föreslå honom att gå ut på en rask promenad i en timme.
Mitt största problem idag är ryggvärk. Från nacken ända ner i sittbenet.
Att jag fryser! Fan jävla kyla i det här landet.
Att jag blivit ratad, och troligtvis brädad Ont i hjärtat nu.
Just nu är det att jag måste gå upp kl 8 i morgon för att åka till sambons föräldrar för att vara dör skittidigt och sitta och ha tråkigt. Jag är gravid, låt mig få sova! Kl 8 en ledig dag? Jag är ingen jävla pensionär!