Fiyalia skrev 2011-11-30 14:21:29 följande:
Haha vad är slampa runt? För mig är det när man dansar lite lite lite för nära män, precis på gränsen till att de får röra. Det har för övrigt bättre effekt än att trycka sig mot de :P
Urringat är också överskattat, man får aldrig så mycket blicka som i en polotröja med bröstvårtorna markerade oavsett hur naken man själv gör sig upptill!
Fler köns/knull ord på lager?
Slampa runt, ja, antingen att faktiskt ragga upp människor (med min partners tillåtelse) eller vara så där naivt blåögd, visa upp det jag har, blåögt vara intresserad av män samtidigt som jag tydligt markerar att det är se men inte röra som gäller.
Är en rolig lek att kombinera oskuldsfullhet med sexualitet och så få in tydligheten i det. Så jag inte hamnar i konstiga situationer.
Knullord annars..göka, pippa, bestiga, befrukta, träna, mysa, leka, sexa, älska knulla, sätt på, finknulla och fulknulla.
Mys är något vi sysslar med när vi egentligen inte behöver sexa utan kanske sitter framför tvn och pillar lite förstrött. Så jag hoppas verkligen inte att det är vad folk menar när de säger att de myser...