Anonym (Japp) skrev 2011-11-30 18:54:17 följande:
Vissa dagar känner jag mig som en misantrop.
Jag blir irriterad på folk och orkar inte med dem och skulle helst flytta ut på landet för att slippa alla idioter.
På vägen till jobbet idag suckade jag högt över damen bredvid mig som pratade högt i sin mobiltelefon i tunnelbanevagnen. Varför skriker folk när de pratar i mobiltelefon? Tror de att de inte hörs annars?
När jag kom i rulltrappan s stannade en kvinna precis framför rulltrappan när hon kommit upp utan en tanke på att det fanns massor med folk bakom henne som trampade varandra på fötterna för att inte hon skulle knuffas omkull. Om hon hade åkt omkull på backen kanske hon hade lärt sig en läxa, tänkte jag elakt då.
Ja, och sen fortsatte dan och min irritation har inte minskat vet inte varför det känns så här vissa dagar?
J
ag känner igen precis allt du skriver!
Jag tänker "vad fan tänker idioten med som stannar mitt i vägen och jag kommer inte förbi?!".
Sen dom idioterna i trafiken som kör på motorvägen i typ 70!!!!!!!! Och så blir man "inlåst" så man får gå ner till 50....och sen när man kör om idioten så pratar den i mobilen!!!!!
Kör man som en amöba när man talar i telefonen samtidigt så är det väl för fan läge att SLUTA tala i mobilen samtidigt som man kör!!!!!!