Har ni haft någon känsla vilket kön ni väntar?
Som rubriken lyder.
Och om ni nu haft det har det senare visa stämma?
Första barnet var jag helt säker på en pojke och det fick vi :)
Nu är jag mer osäker. Dock inte så långt gången ännu.
Som rubriken lyder.
Och om ni nu haft det har det senare visa stämma?
Första barnet var jag helt säker på en pojke och det fick vi :)
Nu är jag mer osäker. Dock inte så långt gången ännu.
Jag var tvärsäker på att jag väntade en pojke och det visade sig vara en flicka.
Som ovan var ja osså säker på att vi väntade en pojke, men ut kom världens finaste tjej:)
Med forsta barnet hade jag absolut ingen aning och da var det en liten flicka. Nu ar jag gravid med andra barnet och i stort satt fran forsta stunden har jag varit helt overtygad om att det har varit en pojke som legat dar. Ultraljudet i vecka 20 visade att det definitivt ar en lillebror pa vag. Ibland bara vet man!
Jag var stensäker på pojk sista gången. Ack så fel jag hade. Första barnet trodde vi tjej och rul visade tjej och ut kom en tjej
Här är en till som var så säker man kan bli på att det var en liten pojk vi väntade men ack så fel...vi fick en gudomlig liten tjej
Var säker på en pojk förra gången, så säker att jag sa till bm att kolla igen när hon sa att vi fått en tjej.. ;)
Denna gången är jag mer osäker, var inne på pojk i början och nu tror jag tjej. Har bf om 6 dagar så får väl snart veta hoppas jag :)
Jag har två pojkar och har vetat från början med båda att det varit pojkar i magen. Väntar nu mitt tredje och är helt säker på att det blir en pojke till återstår att se om jag har rätt!
Jag kände hela tiden att det var en pojke, drömde även om det, alla andra sa flicka förutom min lillasyster, ut kom en pojke =)
Jag hade en känsla att det var en tjej så gott som hela graviditeten förra gången och ut kom en tjej. Har haft samma känsla nu hittillls, vecka 25 nu, men man vet ju aldrig om det ändras och om man har rätt eller ej. :)
Varit säker på alla 3 och haft alla rätt
På tredje fick vi visserligen reda på vad det var genom mkp men kände redan på mig innan vad det skulle bli innan svaret från läkaren kom.