• Anonym (bibo)

Pappan avled....

Fy, så jobbigt ni måste ha det.

Jag förstår ju dig och även barnens pappas sambo.

Jag förstår att hon måste få in pengar för er sons mat och hyra nu när hon är ensam. Däremot ska hon ju ta ekonomi med dig inte barnet. 
    Jag kan också förstå att hon inte ville ha dig med på begravningen, MEN hon gjorde helt FEL där.

Visst skulle jag tycka att det va jobbigt att ha med min sambos ex på hans begravning om det skulle ske, Men jag FÖRSTÅR ju att hon måste få vara det för barnens skull. Hela hennes familj (som ju levde med honom i 12 år) skulle ju vara välkomna. Hur jobbigt det än skulle vara. Där får man faktiskt backa. Ingen är ju ett så bra stöd för barnen som deras föräldrar. Själv skulle man ju vara upptagen av sorgen och sina egna barns sorg. FY!    

Hur har hon varit mot sonen tidigare? Även om jag skulle behöva pengar för mina bonusbarn så skulle jag ju inte vara arg på dom eller prata genom dom utan med deras mamma. Hur har er kontakt sett ut?

Virrit svar här jag vet, men det är så klart en virrig situation för alla parter.

Kankse är det bättre om er son kan hitta ett annat boende nu när det blivit som det blivit. Kan han bo hos sin vän? Hyra osv kanske går att lösa med dom istället.

Stort lycka till med ALLT!

Svar på tråden Pappan avled....