Bli våldtagen eller inte för att rädda minderårig...
Hag hade tagit plasten. Hade dock inte kunnat koppla bort. Det hade varit fruktansvärt. varje sekund
Hag hade tagit plasten. Hade dock inte kunnat koppla bort. Det hade varit fruktansvärt. varje sekund
Jo det är våkdtäckt även om man tar platsen. Om man inte vill. Om man är rädd. Det är våkdtäckt. Fy.
Jag håller med. Fruktansvärt qtt behövs se en 12 åring gå igenom fet. Men våldtäckt är skit o helvette o hade vart svårt att inte försöka slå sig fri.
Jag vill bara säga att det går lixom inte koppla bort även om man tror det. Jag hoppas verkligen,verkligen aldrig aldrig ni skall behöva förstå vad jag menar,men det går bara inte. Jag trodde också det.
Hmm bra med alla infallsvinklar... Vill ju inte dö från mina barn i aids. Nu ångrade jag mig med.... Kanske.
Tror det är jätte svårt att veta i förväg hur man skulle reagera.. är det ingen som har hört talas om exprimentet där vanliga slumpartade utvalda människor skulle ge elektriska stötar mot en person på andra sidan rummet... och slutligen en "dödlig" stöt påmanat av en auktoritär preson i vit rock? väldigt svårt att säga hur man reager innan man vet och är i situationer