Hur hade ni agerat? Hade ni lämnat? (kan bli långt)
Anonym (Less) skrev 2011-12-04 14:18:30 följande:
29 år...Då kan jag tycka att det är dags att växa ifrån sånt där machotjafs. Till detta hör att han planerade stort för att, inom en snar framtid, bygga hus och skaffa barn.. Jo tjena!
Jag var helt dränerad på energi och sjukskrevs för stress + depression.
Han ville ha familj; men behandlade mig som skit. Hur går det ihop...
Det roliga är ju att dom tror att dom är macho för att andra vill att dom ska va det, när egentligen alla andra (oftast) också tycker dom är töntiga, och sen att dom inte ens kan behålla en flickvän gör ju bara hela situationen... onödig.
Jobbigt! Men jag hoppas du förstår att han inte är värd att lägga energi på, hur underbar han än var IBLAND så skulle det ta en evighet att få bort hans dumma sida. Och det finns faktiskt killar som inte behandlar en så där!
Att han bad dig dra åt helvete är nåt jag aldrig skulle ha tålt, det är totalt respektlöst.
Skönt att du slipper honom
Är det länge sen du lämnade honom? För är det nytt så är det ju inte konstigt om du undrar och tänker "tänk om" osv, men jag hoppades att du står fast vid din magkänsla.
Nä struntsamma, jag hoppas du förstår att mår man dåligt i en relation så ska man inte stanna kvar. Så enkelt är det.