väntan...
Kan behövas
Kan behövas
Dag 17 idag.. Mina bröstvårtor e lite känsligare idag.. Kanske äl på g?!
Dag 20 idag.. Inte känt jätte mkt äl smärtor.. Nu känns d ömt nere i magen... Typ som blåmärke inne i magen.. Vet inte hur jag ska förklara d typ ilar lr nåt
Dag 26 o vänta vänta..
Dag 30 nu.. förra månaden kom mensen på dag 32.. Spänningen e olidlig vågar man testa innan dag 32??
Sitter här o nästan gråter efter ytterligare neg test.. Så jävla less!!!!
Jag orkar ärligt talat inte mkt mer nu..
Har inte pratat om ngt annat eftersom jag får äl av Pergo.. Usch d e så påfrestande.. Känns så meningslöst o ens ta test
Fy va jobbigt med missfallet.. Beklagar! Jag vet inte finns det något annat som e bättre o använda än Pergo ? Men får ju äl av Pergo.. E väl IVF som e nästa steg kan jag tänka mig.. Men då måste jag ner ganska mkt i vikt först..
Fy va jobbigt med missfallet.. Beklagar! Jag vet inte finns det något annat som e bättre o använda än Pergo ? Men får ju äl av Pergo.. E väl IVF som e nästa steg kan jag tänka mig.. Men då måste jag ner ganska mkt i vikt först..
Dag 34 o fortfarande ingen mens.. Fattar ingenting
Nä aldrig varit så sen... Tog ett test på dag 33 men d va neg.. Kanske inte ens hade nån äl.. D vet jag inte
På dag 32 ska d stå att jag testade
Usch man e ju inte så optimistisk..
Ljus rosa på pappret nu på morgonen...me den på g antar jag
Mensen kom med besked igår.. Så dag 2 idag då.. Ska ringa kliniken imorgon o hämta ut Pergo.. Sen är d pergostart på lördag 28/1..
Börjar bli uttråkad
Inga biverkningar
Något spända bröst o ömma vårtgårdar o bröstvårtor.. Man vågar inte hoppas!
Tack gumman!
Mensen kom.. Dag 4 igen.. Pergostart imorgon.. Suck suck.. Enda positiva e att jag haft jätte fina ägglossningar
Ja man får se d så.. Man ganska less dock