• LenaP83

väntan...

Hej på er alla söta PCOare!

Har inte varit så aktiv här på FL på ganska länge nu...
    Anledningen till d har mest varit för att vi har haft ett uppehåll i verkstaden i ca 1 1/2 år pga att, som så många vet, Pergo försvann ett tag för dom hade problem hos tillverkaren...

Men nu jäklar e vi igång igen...många i min omgivning har under detta uppehåll fått små underbaringar och det gör mig peppad, glad för deras skull självklart men oxå besviken att d tar så lång tid för mig själv...

Jag e iaf idag på dag 17...ätit pergo och va på VUL på dag 12 o ett litet ägg va 11 mm..alltså aktivt som min läkare sa...så ÄL ska jag ha haft nu i dagarna....kännt lite så jag hoppas jag har haft det...inte så svårt o gissa vad jag o sambon har gjort hehe=)

Finns d nån mer som vill hänga på i väntan på förhoppningsvis INGEN mens? =)

• Svar på tråden väntan...
  • LenaP83

Dag 17 idag.. Mina bröstvårtor e lite känsligare idag.. Kanske äl på g?!

• LenaP83

Dag 20 idag.. Inte känt jätte mkt äl smärtor.. Nu känns d ömt nere i magen... Typ som blåmärke inne i magen.. Vet inte hur jag ska förklara d typ ilar lr nåt

• LenaP83

Dag 30 nu.. förra månaden kom mensen på dag 32.. Spänningen e olidlig vågar man testa innan dag 32??

• LenaP83

Sitter här o nästan gråter efter ytterligare neg test.. Så jävla less!!!!
    Jag orkar ärligt talat inte mkt mer nu..

• Treasures

Beklagar att det inte ville sig den här gången heller. Hur ser er behandlingsplan ut då? Hur länge ska du ta Pergotime? Kanske dags att prova nåt annat?

~ ~ Alva 09-11-01 ~ ~
  • LenaP83

Har inte pratat om ngt annat eftersom jag får äl av Pergo.. Usch d e så påfrestande.. Känns så meningslöst o ens ta test

• Treasures

Ja det där känner jag igen, för mig har det kännts bättre att vänta och låta mensen komma. Oftast vet man ju ungefär när man haft ÄL och har den då inte kommit då den borde så kan man ju testa. Jag fick ett plus den 29/12 och hade då gått en och en halv vecka över BIM men vågade ändå inte tro att jag kunde vara gravid. Tyvärr blev det ett MA och jag skrapades igår men så fort vi får klartecken från läkaren så sätter vi igång igen.

~ ~ Alva 09-11-01 ~ ~
Svar på tråden väntan...