• Stikkan

LCHF för gravida!

Kul att det blev en tråd! Skriver på iPad, radbrytning fungerar inte så det blir lite svårläst blev lite nojig eftersom alla symptom försvann, efter tre mf är jag hyper känslig för minsta förändring. men just nu är jag gravid och vill gärna hänga här om det är ok Till frukost dricker jag en ägglatte, fast med koffeinfritt snabbkaffe. funkar bra än så länge. Har också hittat ett nötbröd som jag fryst i skivor för att kunna ta med och gnaga på för att parera illamåendet. Rednose: cf och kesofrukosten kommer jag att lägga på minnet älskar cf. tack!

• Stikkan

en lite presentation kommer här: 38 år, två barm födda 06 och 08. förhoppningsvis kommer en till i början av augusti började med lchf feb 09 har sedan dess gått ner 33 kg. finns några kvar att ta men är inte motiverad att satsa så jag är nöjd ändå trivs bäst när jag äter ganska strikt, gärna runt 5 g kh/dag men det är inte aktuellt nu. har lagt till grönsaker för att få upp möngden kh. systernorr: när jag ätit kh så blir det alltid et par dagar som är riktigt dåliga, med migrän, oändligt sug och hunger. får kämpa för att stå ut och inte ta något sött bara för att slippa övergången. Fortsätt kämpa så är du snart över det värsta det blir ju bättre Häftigt med era män som fått så positiva effekter!! s

• Stikkan

Har installerat app och testar radbyten tack för tipset!!

Marsali:
    Grattis till graviditet och en jättebra viktminskning
    personligen skulle jag tacka nej, händer det något med sockret så skulle jag fundera en gång till och överväga en belastning.
    att du inte haft bekymmer de två tidigare graviditeter
    na, trots att du vägde mer då gör ocks
    å att jag skulle vilja avstå denna belastning.

men det är vad jag skulle välja och som Annika svarade, man måste inte tacka ja till allt som erbjuds

hoppas att du kommer fram till vad som känns bäst för dig!

Svar på tråden LCHF för gravida!