LCHF för gravida!
Ruskar om lite i tråden. Hur går det för alla LCHF-gravida?
Ruskar om lite i tråden. Hur går det för alla LCHF-gravida?
Mrsblonde, grattis till plusset! Är själv i v 7 och fortsätter med lchf så gott jag kan. Har infört ngt fler kolisar men inte mkt. Funkar än så länge bra. Inget illamående än och tror nog att det underlättar :) Hur mår du?
Åt lite bröd igår... Har inte gjort det sen maj. Det var sååå gott! Tack och lov att det inte triggade igång annat sug. Hur många kolisar satsar ni på per dag? Antar att jag ligger på 20-50 gram om dagen. Äter obegränsat av grönsaker och infört lite rotsaker i kosten. Har ni ngn speciell lchfstrategi?
Har än så länge inte gått upp ngt i vikt och inte ner heller. Förrutom de där 1-2 kg som jag alltid gick upp före mens... Dessa kilon sitter kvar. Går in i v8 på onsdag...
... Vi drar iväg till Karibien för strandvigsel, vill inte ha en massa valkar under klänningen. Så länge jag mår bra så ska jag fortsätta med lchf med extra vitamintillskott. Läste att fostret även tar av energi som är lagrat i kroppen... och tro mig, här finns det gott om reserver! 
Sustain, vad roligt!!! Vi ska oxå till Punta Cana!!! Åh, berätta! Vi kör 14 dgr all-inclusive på Hard Rock Hotel och har köpt hotellets bröllopspaket. Sorry, lite off topic... Den här helgen har jag fuskat öppet med massor av kolisar sen jag startade i maj med lchf. Bara tanken på ägg, avocado, grädde mm får magen att vända på sig. Är bara sugen på finncrisp, bröd och frukt. Som tur är tilltalar inte snacks/ godis heller... Men mackor med bregott och philadelphia är lika med mums!