• Tina426

Jag kan ju inte komma på vad det heter hjälp mig...?? Man kan hänga kläder..

Hej!!

Tänkte köpa en sån där som man hänger på väggen och man kan hänga sina kläder på den till min sambo i present ,,, men jag kommer ju inte på vad det heter,,, grrrr...

Fattar ni vad jag menar??

Kram M.

• Svar på tråden Jag kan ju inte komma på vad det heter hjälp mig...?? Man kan hänga kläder..
  • SDS

en betjänt? eller va de heter*funderar* men den e ju på golvet...

• Tina426

Ja just det en typ av betjänt men jag har ju för mig att den hängde på väggen - att den inte ska stå på golvet....!!!

Hmm...

Tack så mycket...

Var kan man få tag på en sån.. och till vilket pris?

• Tina426

dom ser dyr ut på smartson.. vet ni nte av ngt vanligt ställe till ett bättre pris??

• Jesster

Nu vet jag ju inte var du bor men EKO har snygga, Mio har också ganska snygga,
    men då såklar till ett annat pris.

• linda87

ikea har jag för mig ska ha , tror de kosta runt 200:- vet har funnits med i en gamal ikea-katalog

• Omorfia

Jag och sambon köpte varsin handdukshängare att hänga våra kläder på. Det är IKEAS Grundtalserie och är i typ stål, har fyra "pinnar" sóm kan svängas och som skruvas fast i väggen.

Svar på tråden Jag kan ju inte komma på vad det heter hjälp mig...?? Man kan hänga kläder..