Anonym skrev 2011-12-05 00:50:58 följande:
Finns vännen där i gott och ont? Nja beror på hur man ser det.
Finns vännen där när du ringer eller sms:ar? Nej inte alltid.
Finns vännen där när du ber om hjälp? Frågar sällan om hjälp.
Finns vännen där och kan behålla hemligheter? Nej,, denna tjej pratar runt mycket.
Finns vännen där vid olika sorters träffar och möten och kommer på dem?? Nej inte alltid.
"Kan man räkna med vännen, har denne ett hjärta av guld och inte snackar skit bakom rygg... " Snackar skit om andra så jag antar att hon snackar om mig också.. Hjärta av guld. Nja. Man kan inte räkna med henne.... Gäller allt..........
Då är det inte heller en vän och då är det inte konstigt denne glömmer din födelsedag, du är alltså inte särskilt viktig eller värderad som så.... och då borde du ju inte vara förvånad heller isf när du vet hur "vännen" är....
Dessutom kan jag ju tycka att snacka skit om andra eller din vän är sjukt dålig stil o denne antagligen om dig??.... kan jag bara säga: Man får vad man förtjänar.
Kontentan av detta är då: Då finns det inget att bli upprörd/besviken/irriterad .. ja kalla det whatever du vill...av eller skriva om gällande din födelsedag och din så kallade vän.. du visste ju redan utgången.