Ulf Harrys Farsa skrev 2011-12-08 12:28:52 följande:
Suck.
Så envis, så korkad....
JA man kan installera appar på en jailbreakad lur, självklart kan man jailbreaka en lur, har jag sagt att det inte går? jailbreak me öppnar ett säkerhetshål som underlättar jailbreak, t.ex Cydia.
Det kräver dock att du kommer åt telefonen och har lite mer tid än en "dusch"
Får jag tillgång till din dator kan jag lätt ordna så att den aldrig blir som förr på mindre än 5 min.
Vi ska inte börja jämföra erfarenheter från IT branschen, du skulle bara bli avundsjuk, att göra installationsscript lär man sig i förskolan.
Den här tråden om dig på Sweclockers är rätt intressant.
www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-window.../
Envis och korkad?
Undrar just Vem som är VAD...
Som sagt! Erkänner du att du t.ex. kan jailbreaka en iphone, så erkänner du även att man KAN installera kod som ändrar i systemet!! Hur svårt är det att förstå??
Att som du i ditt första svar i denna tråd försökte LURA en undrande i att det INTE går att installera Spionprogram i en iphone är inte OK!.. Det är helt förkastligt!
Bättre är då att påtala att det går visst, och att dessa kan vem som helst köpa!! så vem som helst kan bli drabbad!
och på så sätt BIDRA med något som ev. gör att man undviker en dylik händelse i framtiden!
Frågeställaren ville ju ha SVAR, KORREKTA SVAR! inte en massa hittepåmyter!
Summan av kardemumman... Det går visst att installera spionprogram i såväl Iphone som andoid-telefoner..
Det är FAKTA!
Jag vet att det finns skyddsprogram till android-telefonerna.. Om sådant finns till iphone har jag ingen aning om!!
Du som iphone-"kännare" borde väl hellre informerat om ifall sådana finns eller ej!

Hellre det än att LJUGA för frågeställaren, som du nu gjorde!
Och att du sedan debatterar i en fråga där du gång på gång MOTsäger dej själv, trots att detta påtalas och att konkreta fakta tydligt bevisar att du har totalt fel... !