• Never ending story

Stripphus=horhus? JA många av dom o de e äckligt, förjävligt

har varit på strippklubb när min sambos polare fyllde 30.. riktigt trevliga tjejer o dom var duktiga. men ja har ändå svårt för de... dansar man bara fine, men de andra som händer bakom "disken" e vedervärdigt.... en killkompis tog en spring nota efter oral sex, han som fyllde 30 o hade tjejen med sig fick en lapdance, hon tog av trosorna o körde upp musen i ansiktet.. vi som satt o kollade på vanlia dansen fick oxå lite mer än väntat, tjejen gick ner från podiet o tryckte upp pattarna i ansiktet på oss, både tjejerna o killarna, ja sa till min sambo kommer hon hit aktar du ansiktet annars drar ja till henne och dig.. de e inte ok utan tillstånd anser jag...
    ja hade tyckt strippning e helt ok om de bara e de, men jag VET att de ofta e mycket mer än så på många strippklubbar o de skrämmer mig... min sambo skulle ALDRIG få gå på en strippklubb igen, då ber ja han packa, iaf efter min erfarenhet.. de va fan rent av äckligt o hemskt.

• Svar på tråden Stripphus=horhus? JA många av dom o de e äckligt, förjävligt
  • Jennie med ie

Om kunden "beställer" bara dans och mot sitt önskemål får mer än så, då tycker jag också det är "äckligt" och helt fel. Likaså om ett avtal om sex, som oralsex i detta fallet, bara hålls av den ena. I övrigt om det handlar om frivilliga deltagare så har jag svårt att reagera så starkt... även om det är rent juridiskt fel.

• MammaTillDomFinaste

fast de är ju rent olagligt också att sälja sexuella känslor.

fast att sitta på strippklubb å hota att slå tjejerna om dom trycker upp tuttarna i ansiktet på dom tittande är lite väl. Man ska nog inte gå på strippklubb med sin sambo om man inte vill ha han uppi tjejerna. dom tjänar ju ofta lite extra på att göra just så. 

• LitenEmma91

Det är olika på olika klubbar, en del kör att tjejerna bara får vara på scen och en del kör med både och. Om man vet vad som händer på en strippklubb och dessutom så pass svartsjuk att man vill slå ner både kille och strippan så bör man hålla sig borta...

• Jenna Dark

Förr eller senare tar tjejerna dock betalt för sexuella tjänster...!
    Tro mig, jag har sett många fina strippor förvandlas till engångs-whoes bara för att de kan, för att de själva vill samt tjänar bra på det vid enstaka tillfälle....( oftast sker den dolda prostitutionen utanför klubbarna)

• Jenna Dark

Men jag håller med, det är äckligt och jag föraktar de män som har behov av att köpa sig lite makt i form av kåthet eller sex.

• Never ending story
    Jennie med ie skrev 2011-12-05 20:19:21 följande:
    Om kunden "beställer" bara dans och mot sitt önskemål får mer än så, då tycker jag också det är "äckligt" och helt fel. Likaså om ett avtal om sex, som oralsex i detta fallet, bara hålls av den ena. I övrigt om det handlar om frivilliga deltagare så har jag svårt att reagera så starkt... även om det är rent juridiskt fel.
    men de e det ja menar, mot sina önskemål.. vafan kändes som vi blev våldtagna av o kliva in där...
    oki om man vill ha lapdance, säger ja inge om, men gränsen går fan vid sex..
    horhus e ngt ja inte är för, sen får alla tycka vad dom vill
  • Never ending story
    MammaTillDomFinaste skrev 2011-12-05 20:52:09 följande:
    fast de är ju rent olagligt också att sälja sexuella känslor.

fast att sitta på strippklubb å hota att slå tjejerna om dom trycker upp tuttarna i ansiktet på dom tittande är lite väl. Man ska nog inte gå på strippklubb med sin sambo om man inte vill ha han uppi tjejerna. dom tjänar ju ofta lite extra på att göra just så. 
    ja hotade inte henne, ja sa de till min sambo. o nej ja tycker inte att de e oki att hon kliver ner från sin show när hon dansar för o kleta sina bröstvårtor i munnen på min karl..
  • Never ending story
    Jenna Dark skrev 2011-12-06 01:05:12 följande:
    Men jag håller med, det är äckligt och jag föraktar de män som har behov av att köpa sig lite makt i form av kåthet eller sex.
    tack nån som fattar vad man skriver!! vist e de horribelt... riktigt jävla vidrigt.
  • Never ending story
    Jenna Dark skrev 2011-12-06 01:02:51 följande:
    Förr eller senare tar tjejerna dock betalt för sexuella tjänster...!
    Tro mig, jag har sett många fina strippor förvandlas till engångs-whoes bara för att de kan, för att de själva vill samt tjänar bra på det vid enstaka tillfälle....( oftast sker den dolda prostitutionen utanför klubbarna)
  • Kattdamen
    Never ending story skrev 2011-12-06 10:13:54 följande:
    men de e det ja menar, mot sina önskemål.. vafan kändes som vi blev våldtagna av o kliva in där...
    oki om man vill ha lapdance, säger ja inge om, men gränsen går fan vid sex..
    horhus e ngt ja inte är för, sen får alla tycka vad dom vill
    Ni valde att gå dit helt själva.

Det är väl snarare de som jobbar där som blir utsatta för övergrepp, av er äckliga varelser som betalar för att de ska ta av sig kläderna.
Svar på tråden Stripphus=horhus? JA många av dom o de e äckligt, förjävligt