• Kaarolin

Billiga dregglisar?

Eftersom min lilla spyr en del och dräller en del när hon äter så tänkte jag köpa lite dregglisar till henne. Men på många ställen kostar de ju över 50 kr styck. Dyrt tycker jag eftersom det knappast räcker med att köpa en. Behöver ju snarare minst 5-10 stycken så man slipper tvätta hela tiden. 

Någon som har tips på billiga dregglisar? Antingen på internet eller i butik. Bor i Sthlm :)

Om ni inte vet någon som har billiga får ni gärna tipsa om var det finns söta/roliga/coola istället. Ska man betala så pass "mycket" vill man ju ha några som är så snygga som möjligt!

• Svar på tråden Billiga dregglisar?
  • Kaarolin
    älskarlivet81 skrev 2011-12-05 16:41:49 följande:
    V köpte en del på h&m och sen finns det även på Barnens hus tror jag, eller om det är Babyproffsen.
    Okej :) Kollade på H&M men de hade typ bara en sort när jag var där. På Babyproffsen har de flera som är jätte fina men det var där de var så dyra :/
    Mornie Alantie skrev 2011-12-05 16:45:03 följande:
    IKEA.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40052105/
     Tack! Sånna kan ju vara bra  när man är hemma. Men kanske inget barnet har på sig när man är iväg. Kan ju vara bra och ekonomiskt att blanda lite :)
  • älskarlivet81
    Kaarolin skrev 2011-12-05 16:50:37 följande:
    Okej :) Kollade på H&M men de hade typ bara en sort när jag var där. På Babyproffsen har de flera som är jätte fina men det var där de var så dyra :/
    Mornie Alantie skrev 2011-12-05 16:45:03 följande:
    IKEA.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40052105/
     Tack! Sånna kan ju vara bra  när man är hemma. Men kanske inget barnet har på sig när man är iväg. Kan ju vara bra och ekonomiskt att blanda lite :)
    Det var någon av barnbutikerna som har/har haft dregglisar typ 2-3 stycken för 50 kronor eller något sådant.
  • Kaarolin
    älskarlivet81 skrev 2011-12-05 16:53:02 följande:
    Det var någon av barnbutikerna som har/har haft dregglisar typ 2-3 stycken för 50 kronor eller något sådant.
    Okej, tack för tipset :) Då ska jag absolut kolla där igen :)
  • älskarlivet81
    Kaarolin skrev 2011-12-05 16:53:57 följande:
    Okej, tack för tipset :) Då ska jag absolut kolla där igen :)
    Vet dock inte vilken butik det var, men märket pippi tror jag. 
  • m2b

Jag har köpt mina på babyproffsen, det är pippis, finns i alla färger, sen även runda eller spetsiga, jag har alltid köpt 3 för 60, det tycker jag är ok. Kolla annars tradera kanske?

• Kaarolin
    m2b skrev 2011-12-05 16:55:42 följande:
    Jag har köpt mina på babyproffsen, det är pippis, finns i alla färger, sen även runda eller spetsiga, jag har alltid köpt 3 för 60, det tycker jag är ok. Kolla annars tradera kanske?
    3 för 60 är absolut okej. Måste ha tittat väldigt dåligt när jag var runt och kikade lite. Ja, tradera ska jag ta och kolla :)
  • vi och pyret

Pippi har fina, brukar kosta 3 för 100. De stora babybutikerna brukar ha dem, kolla tradera annars då de brukar sälja helt nya där. Ikeas är inte så bra då de är tunna så det blir blött rakt igenom.

Svar på tråden Billiga dregglisar?