• MissMA

är på dag 22 efter ÄL,ingen mens...neg gravtest...

Sitter i samma båt . Jag är på dag 25 idag , fick en extremt liknande en nidis igår . Och inget plus .. Och jag känner det på mig att jag är gravid . Men inget plus .. Så det är bara att testa på . Och jag har heller ingen mens så långt ögat kan nå ..

• MissMA
    Svalis83 skrev 2011-12-06 02:20:07 följande:

Hej!

Jag hade ÄL för 22 dagar sedan enligt glada gubben=)

ingen mens så långt ögat kan nå!

har fått neg på gravtest senast idag.

hur sen kan mensen vara???

borde jag inte plussa isåfall??

Hur har det gått ? Fått något plus eller mens än ?
  • MissMA
    Bitsk skrev 2011-12-07 22:24:14 följande:

hej!
    är i samma sits typ- bim +4 och ingen mens och inget plus;(

känner mig allmänt gravid men börja undra om det inte är inbillning;( vill bara att den där j*kla mensen ska komma nu för det är så jobbigt och inte riktigt veta..och efter att ha googlat runt massa bli jag ännu osökrare-man kan tydligen plussa supersent:S så nu har jag fått hoppet tillbaks;(

nån med liknande erfarenheter???

Jag är där nu . Har förvisso inte testat på ett par dagar nu , men ingen mens heller så ... Har också läst om dom som har plussat i 8:e veckan osv .. Men lördag är det en vecka sedan jag testa sist , så ska ta ett nytt på lördag igen om det ej kommit någon mens
  • MissMA
    Bitsk skrev 2011-12-07 23:03:01 följande:
    ja jag få nog hålla mig från testandet nån vecka nu även om det känns svårt;S nu kä'nns de liksom som att mensen likväl kan komma så man kan sätta igång och jobba på septemberbebis istället;) men men bara o vänta !
    Ja , min mens kom nu , en vecka sent . Så det är bara att vänta ut den och sen börja på septemberbebis nu =)
Svar på tråden är på dag 22 efter ÄL,ingen mens...neg gravtest...