Uppmana sin dotter att raka sig?
Jag är helrakad för att jag tycker det är bättre för mig. Mina barn får välja hur de vill, det har jag ingen åsikt om, deras ensak.
Jag är helrakad för att jag tycker det är bättre för mig. Mina barn får välja hur de vill, det har jag ingen åsikt om, deras ensak.
Sen undrar jag varför du antar att det bara äller döttrar. Killar rakar sig i samma utsträckning som tjejer enligt min erfarenhet.
Annars låser du in henne? Men det verkar vara sunt ju.. Jag hoppas du kommer överbeskydda din pojkar också. Jag kommer lita på mina barn och med mig som mamma har jag inget att oroa mig för :)
Modesty . Det är det jag velat få fram. Absolut bäst är ju att ha en sån relation med sina barn att man kan prata om allt men om barnen visar att det är jobbigt får man backa för att inte inkräkta. Jag skulle inte ta upp det med mina barn bara för att föra fram min åsikt för den rätten anser inte jag att jag har. Men vill de pratat om de så absolut. Vet inte hur mycket mer du läst av tråden, denhär diskussionen har pågått ett tag :)