• Peaches82

Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?

Jag är en tjej på 29 år som nyligen blivit ensamstående med min 17-månaders. Det är lite ensamt minst sagt och skulle gärna komma i kontakt med andra ensamstående i Solna/Sundbyberg=)

• Svar på tråden Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?
  • Angelfalls

Hej Linn jag är 29 och bor i Sundbyberg gränsen till Solna
    Har en dotter som är 3 och en son som är 16 månader
    Är dock inte ensamstående
    Men söker fler vänner som har barn :)
    Skriv gärna om du vill
    Mvh. Charlotte

• Ekoda

Hej! Jag är 37, ensamstående med son 3 år och dotter 15 mån. Bor i Solna, nära gränsen till Sundbyberg. Håller med om att det blir ensamt ibland, så jag hittar gärna på nåt tillsammans med barnen.

• Maddejo

Hej!
    Jag bor inte i det område du efterfrågar men jag är ändå intresserad av att träffa andra föräldrar/barn.
    Jag är en 23årig ensamstående mamma med en dotter på snart 3 år, vi bor på söder.
    Är du föräldraledig eller arbetar du?
    Madde

• Snäckan25

jag är en ensam mamma på 27 och jag har en son på 1 år och 10 månader,,fyller snart 2 ,gud tiden har gått sååå fort.
    bor i helenelund,relativt nära till solna/sumpan. är jätte intresserad av att träffas och lära känna nya människor.

• elvvan

Hejhej!

Vet inte om tråden dött ut men jag chansar :) Jag är inte ensamstående men en varannanvecka-mamma till en dotter på snart 5 år. Vi bor i Bromma men kommer flytta till Annedal vid Sumpan i september. Jag tycker det vore jättekul med lite nya tjejer att hänga med! Jag är själv 27 år.

Hör jättegärna av dig, har själv gått igenom en separation och allt vad det innebär. De helger jag har min dotter vore det även kul med någon att hitta på ngt med då ingen av mina vänner har barn än. Annars också såklart :)

• Emma2009

Hej hej!
    Är ensamstånde 22 årig mamma till en liten tjej på 2 år. Bor i Sundbyberg. Skulle va kul å ses

• Lio83

Hej! Vad tråkigt med alla dessa döda trådar! Jag bor i Solna med min 2-åring. Dags att styra upp nåt när det verkar finnas fler som bor här i närheten. Nån som vill ses med barnen nån helg nu i mars?

• Paloma

Hej, bor också i Solna, ensamstående och mamma till en tjej på två månader. Någon mer som vill ses?

• moi02

Vet inte om tråden lever riktigt, men är nu på väg att bli ensamstående då vi nu ska till att separera. dock bor pappan kvar fortfarande då han inte har så lätt att hitta boende men är inte så närvarande tyvärr

Har varken släkt el vänner här så dagarna lever mitt sociala liv ut på jobbet och på helgerna sitter vi i ngn parklek och hänger.. Har en dotter på snart sex år och en son på snart 2 år..

Bor tyvärr inte i solna/sundbyberg utan i närheten av bromma men skulle mer än gärna träffa andra med barn så man kanske kan få prata med ngn vuxen utöver jobbet    

Svar på tråden Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?