• Pingla med en åsikt

Vi fick + i September II

Här fortsätter vi prata om alla våra krämpor, nojor, shoppingfunderingar, oroar oss, glädjer oss och allt det andra som hör till en graviditet.

Här finns tråd nr 1 som vi startade redan 10 oktober. Tänk vad tiden går tjejer!www.familjeliv.se/Forum-2-15/m4980869.html

• Svar på tråden Vi fick + i September II
  • wronca

Själv tänkte jag lämna förlossningen när jag fick mitt 1:a barn..

Lustgasen e livsfarlig..jag kände mig så påverkad...ler

Mystjej..förstår att du är orolig samt att många tankar rörs sig inom dig och din sambo.

• mystjej

Tack tjejer!! *kram*

Ja, den där tråden var ju hur rolig som helst! Skickade länken till sambon, hoppas han läser också
    Satt här på jobbet o försökte hålla mig från att skratta allt för högt, de tittar så konstigt på en då...
    Har nästan fått kramp i magen nu bara... men det går väl över snart *hoppas*

• olfo0605

Mystjej-
    Jag förstår dig så väl hur du känner det... Har du någon att prata om det med? Typ BM kanske eller du kanske redan pratat med henne?
    kram på dig!!

• mystjej

olfo, vi ska till kuratorn på måndag, så det får bli då... Ska försöka ta det med sambon ikväll först, inte så lätt känner jag, blir ju tårögd bara jag skriver här...

• wronca

Mystjej...Det kanske är så att bebben eran är helt normal...vad nu det är som är normalt.
    Tycker så synd om dig som e så orolig/rädd..

Kram på dig

• mystjej

wronca, försöker intala mig det! De har ju trots allt uteslutit det mesta av det som kan vara fel... Dessutom är varken jag eller min sambo speciellt långa, så genetiskt vore det inte konstigt om vi får ett kort barn, men det är så svårt... kan liksom inte bortse från det trots allt...

*kram*

• wronca

Gomorgon..idag e jag uppe med tuppen..men oj så grusigt i mina ögon...ler

• mystjej

Godmorgon!

Ligger hemma i sängen idag! Ont ont ont i halsen... o så en massa snyta näsan - hur mycket finns därinne egentligen?

Drack en liter te innan jag gick o la mig igår, det var inte bra ur sovsynpunkt... fick ju springa upp en hel massa gånger inatt. Men skönt för halsen är det ju.

Hur är det med er idag?

Kram

Svar på tråden Vi fick + i September II