• Bravo

Har Sandberg fabriksförsäljning?

Alltså, har tyg och tapet företaget Sandberg någon fabriksförsäljning? Har hittat fabriken i Ulricehamn men hittar ingen info alls om någon fabriksförsäljning.

Tacksam för hjälp!!!

• Svar på tråden Har Sandberg fabriksförsäljning?
  • Bravo

Ingen som vet? Ingen som bor i Ulricehamnstrakten???

• CeciliaBa

Du kanske ska ringa och fråga...jag vet att dom hade rea för ett tag sedan så det är väl möjligt att dom har försäljning också...fina tyger har dom i alla fall!! Och tapeter så klart!

• Bravo

Tack CeciliaBa.

Jag har mailat Sandberg men inte fått nåt svar ännu Får väl ta och ringa också.

Är helt kär i några tyger som dom har. Tyvärr så behöver jag så mycket tyg att jag blir helt ruinerad om jag ska handla i en vanlig affär...

• CeciliaBa

Jag håller med!! Gillar Kasper och Saga tygerna mycket...men jag vet...ack så dyrt blir det...haha!!

• Vem vet

Blir så nyfiken... Har du någon länk till dessa tyger för jag vet inte vilka ni pratar om... Jag tänkte på Laban, Lilla Anna osv. när jag läste TS

Men jag verkar ha fel...

• Bravo

Här finns Sandberg kollektionen.

www.sandbergtapeter.com/

Visst är Kaspar och Saga fina! Tänkte ha längder i lillans rum men det blir antagligen en vanlig kappa

• Bravo

Nu har Sandberg uppdaterat sin hemsida med info om fabriksbutik! Gissa vem som åker dit på måndag

• CeciliaBa

Jamen vad bra!! Hoppas du hittar något!!

Svar på tråden Har Sandberg fabriksförsäljning?