Jag känner ungefär som du beskriver. Jag lever också i ett heterosexuellt förhållande men attraheras också av män.
Jag berättade för min fru om att jag är bisexuell och att jag också tänder på killar. Det är framförallt sexet och kropparna jag attraheras av. Jag blir helt enkelt kåt av snygga kroppar, snygga kukar, snygga bröst eller snygga ögon.
Jag berättade att jag tycker att det är lite orättvist att bara hon får suga. Jag vill också lirka med min tunga på en rakad pung eller forma mina läppar över ett ollon.
Jag upplever mig själv som sexuell och berättade att jag gärna sög någon snygging tillsammans med henne. Jag föreslog och berättade att jag kunde tänka mig vara både två killar eller två tjejer.
Av någon anledning kan jag inte tänka mig att vara fler än tre. Där går gränsen för mig, där blir det helt enkelt för porrigt :)
Jag brukar också fantisera att jag har sex med en kille, bara vi två. Gärna där jag suger honom eller masserar honom i olja.
Min fru tog det hela med ro. Hon tyckte att det var lite obekvämt att jag fantiserade om andra, men eftersom hon är rätt öppen och tolerant accepterade hon min läggning ganska omgående.
Jag vet inte hur jag vågade berätta, ibland är jag ganska feg. Men jag gick igång lite på att berätta för henne. Jag liksom slängde mig ut i det okända och berättade.
Det knepiga är att jag och frugan har helt underbar sex. Vi har alltid haft det. Hon tänder på mig och jag på henne. Hon älskar när jag slickar henne till orgasm och jag känner inte till någon mästerligare sugerska.
Problemet är att frugan inte vill ha någon extra kille eller tjej. Dels tänder hon inte på tjejer, dels fattar hon inte vem det skulle vara som skulle kunna vara extrasnubbe, hon menar att det aldrig skulle gå att få till. Hon brukar skämta om någon ful granne, vilket är totalt uteslutet.
Fast jag misstänker ändå att hon skulle kunna tända på tjejer.
Synd bara att jag så gärna vill ha sex med en kille. Ibland liksom skriker hela mitt väsen och min kropp efter en välansad skön snopp. Jag exprimenterade lite med sexualitet i tonåren och hade sexlekar med en killkompis.
Det här försvann sen när jag började träffa tjejer och följde normen. Sen dök det helt plötsligt upp igen för något år sedan. Nu ser jag mig själv som bisexuell.
Jag är egentligen inte intresserad av att sitta i soffan, hålla handen och titta på Idol-finalen och småmysa med popcorn. (Fast det är klart. Kanske är även detta en norm – mysa gör man med tjejer)
Det är framförallt det sexuella jag längtar efter.