Inlägg från: Anonym (förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstår)

Tror jag är bi?!

tror det finns väldigt många som fantisera om bisex. Tycker inte det är något att skämmas för. Lever själv i ett heteroförhållande och har aldrig heller testat med en tjej (är själv tjej alltså) och vet inte om det kommer att hända nån gång, men fantasin finns ändå.
    Nu känner jag varken dig eller din sambo, därför är det svårt att ge ett råd om du ska berätta eller ej. Man vet ju såklart inte hur hon tar upp det. Styrkekram till dig.

• Anonym (förstår)

förstår inte heller det. Man borde ju tycka att det inte är så konstigt längre att attraheras av samma kön. Jag själv känner att det nästan är lite pinsamt att prata om det men min samma vet om det. Jag säger till han att jag inte vill vara med en tjej men han förstår att det finns en laddning där. Han föreslog även en trekant med en till tjej, men konstig nog klarar jag inte av tanken att han skulle ha, samtidigt som jag, sexuell kontakt med en annan. Jag vet, orättvis tänkande, men skulle inte klara av det. Så därför är detta ingen option. Men det är i alla fall skönt att veta att jag vet och förstår. Nu vet jag som sagt inte hur din sambo skulle reagera.

Svar på tråden Tror jag är bi?!