• Carmen Electra1

Porrfilmer

Hur ställer ni er till porren som finns överallt...
    Förklara gärna hur ni tänker 

OBS; Det ni skriver lär ni garanterat få frågor om..
    OT är tillåtet. Det som icke är tillåtet är att ni ifrågasätter det som skriv OT     

Get it ??? 

Undergiven, kåt och tacksam
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Porrfilmer
  • knisse

den brukar vara sa fantasi lös tyvär. det vore faktiskt roligare om det var lite mer fantasi och inte bara klychor

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • Carmen Electra1
    knisse skrev 2011-12-08 18:49:20 följande:
    den brukar vara sa fantasi lös tyvär. det vore faktiskt roligare om det var lite mer fantasi och inte bara klychor

De kan man ju göra själv :)
    Jag gillar porr, helt klart. Däremot finns de en hel del dåliga rullar men de finns de även i kategorierna komedi, action och rysare 
    Undergiven, kåt och tacksam
  • knisse
    Carmen Electra1 skrev 2011-12-08 18:52:29 följande:
    Jag gillar porr, helt klart. Däremot finns de en hel del dåliga rullar men de finns de även i kategorierna komedi, action och rysare 
    jo men jag föredrar profsiga filmer bra ljus osv.
    later säkert typiskt tjej men jag skulle vilja ha bra handling i filmerna snygga perssoner och spännade karaktärer.
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • The Riddler

Porr är väl nice. En metod som gör dig kåt...och finns så många olika typer av porr, typer av tjejer osv.

• Jennie med ie

En del porr är tråkig och fantasilös.
    En del porr är inspirerande och fantasieggande.

Generellt föredrar jag amatörporr när de deltagande själva styr och får pengarna o s v före industriproducerad porr där nån högre upp styr och tar en stor del av kosingen.

• Rikard
    Carmen Electra1 skrev 2011-12-08 18:52:29 följande:
    Oavsett genre så är det mesta i filmväg ren skit. Men man skulle aldrig dissa en bra komedi för att de flesta komedier inte är roliga. Det är bara porrfilm, där somliga verkar mena att all porrfilm måste vara bra porrfilm för att någon porrfilm ska vara ok.
  • Anonym

hatar hur mycket jag älskar det.

• Ermenegildo

Jag har sett så mkt porr att det enda jag går igång på nu är underåriga homosexuella hamstrar i läder som kissar på varandra.

• lykantrophona

Just porrfilmer brukar jag väl inte titta på så mycket... beror på, det varierar. Jag brukar växla mellan olika sorters porr: foton, tecknade bilder, film, noveller, spel. Jag tycker att viss sorts musik kan fungera som porr också. :)

Om det inte vore så tabu att spela in porr, så skulle jag nog fundera på det. Men det är inte värt att eventuellt förstöra ens karriär för den sakens skull. Men jag dömer inte andra som gör det. Det är ju bara kul, så att vi andra får något att titta på.

Däremot har jag svårt att onanera *till* porr. Jag brukar kolla på porr och sen gå och onanera. Det handlar mest om att jag inte kan komma sittandes, utan måste ligga ner. Om porren är på datorn så kan jag inte titta och ligga ned samtidigt. 

• Anonym (svänger)

Nja. Jag har kollat rätt mycket porr (är kvinna) men har märkt att jag de senaste åren har liksom trubbats av.

Faktiskt har jag svårare att få orgasm idag än tidigare, det krävs mer visuell stimulans än vad maken kan ge så faktiskt föredrar jag numer att onanera till porr framför att ha sex med maken.

Men eftersom det skulle bli ett väldigt tråkigt förhållande försöker jag sluta med porrtittandet. Vilket är lättare sagt än gjort har jag insett.

Vi ska heller inte glömma bort att dagens porrkonsumtion är en ganska ny företeelse. För bara 10 år sedan var det betydligt svårare att få tag i porrfilmer (man fick skämmas hos videouthyraren och vira in filmen i Aftonbladet) och folk både överlevde och hade bra sexliv då också.

Så, även om jag använder porr så tror jag faktiskt, baserat inte minst på egna erfarenheter, att det inte är vidare sunt egentligen. Åtminstone inte för alla.

• Farbror6

Jajaja vara 12% som inte gillar det!
    Det är med andra ord mycket fler än RFSU:s undersökning som porrmotståndarna här på FL är så tveksamma till!

• Anonym

Gentlien gillar jag porr mer än jag vill erkänna. Det har ju så dålig klang. Föredrar kostymporr med vackra kläder snygga aktörer slick sug knu..l mun eller fi..sprut. Analt är ointressant. Gärna lite bi mellan män åså.

• IsDimma

Komersiell porr kan jag väl se i brist på något annat för tillfället. Men amatörporr kollar jag på då och då

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Trust me
    Ermenegildo skrev 2011-12-08 21:23:12 följande:
    Jag har sett så mkt porr att det enda jag går igång på nu är underåriga homosexuella hamstrar i läder som kissar på varandra.

Men de e ju såå 2010. *suck*
    Let me corrupt you
  • Carmen Electra1

* ställer mig på en piedestal och ropar ut; mer porr åt folket * kliver ner och hoppas på att få porr ikväll på 2 håll :)

• Tom Araya
    Carmen Electra1 skrev 2011-12-11 13:43:16 följande:
    * ställer mig på en piedestal och ropar ut; mer porr åt folket * kliver ner och hoppas på att få porr ikväll på 2 håll :)
    På 2 håll eller i 2 hål?
  • Fiyalia

Porr fyller sin funktion alldeles utmärkt, så varför klaga?

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • PrimitivMan

Jag tycker aldrig porren når upp till min egna snuskiga fantasier. Alltid något som är gjort på fel sätt.

Svar på tråden Porrfilmer