• Josefiine

Böda Camping

Någon mer än jag som tycker Böda Camping på kanal5 är otroligt underhållande? Tungan ute

• Svar på tråden Böda Camping
  • PoppesMamma2006

Det är grymt underhållande!! Tittar alltid på det! Skrattande

• Josefiine
    PoppesMamma2006 skrev 2011-12-08 20:40:24 följande:
    Det är grymt underhållande!! Tittar alltid på det! Skrattande
    Visst är det? Kollar också på de! Kollar du nu? Verkar vara jobbigt att ha med sig 12 små hundar på en camping Tungan ute
  • PoppesMamma2006

Nej just nu så kikar jag inte. Jag kollar alltid på play tv på dagen ist :) Har såbarn här hemma och det finns (tyvär) annat att fixa med än o njuta av tvn. :(  Men man är ju tvungen att kika in lite här och skriva också mellan tvätt/städvarven Tungan ute

• Josefiine
    PoppesMamma2006 skrev 2011-12-08 20:46:36 följande:
    Nej just nu så kikar jag inte. Jag kollar alltid på play tv på dagen ist :) Har såbarn här hemma och det finns (tyvär) annat att fixa med än o njuta av tvn. :(  Men man är ju tvungen att kika in lite här och skriva också mellan tvätt/städvarven Tungan ute
    Jaha! Då förstår jag :) är ett bra avsnitt hittills iallafall Skrattande 
  • Flicka88

Tycker det är bra, men skulle aldrig åka dit efter att ha tittat på detta avsnitt. Sjuuukt mkt ormar verkar det finnas där, och det klarar inte jag av , haha ;)

~Zackarias 090814~ ~Alexander 100725~ Blendshes.blogg.se
  • Josefiine
    Flicka88 skrev 2011-12-08 20:49:19 följande:
    Tycker det är bra, men skulle aldrig åka dit efter att ha tittat på detta avsnitt. Sjuuukt mkt ormar verkar det finnas där, och det klarar inte jag av , haha ;)
    Håller med! :P ormar nej tack Skrattande Samt dom på paradgatan verkar helt sjukt snobbiga :P
  • PoppesMamma2006

Dom på paradgatan verkar ju hemska.. Skulle du råka sätta foten fel där skulle du få dig en ordentlig avhyvling hahah

• Josefiine
    PoppesMamma2006 skrev 2011-12-08 21:18:08 följande:
    Dom på paradgatan verkar ju hemska.. Skulle du råka sätta foten fel där skulle du få dig en ordentlig avhyvling hahah
    hahaha ja verkligen 
Svar på tråden Böda Camping