Skulle din dotter få använda denna klänning?
Frågan är ställd till dig som gillar genus.
Ponera att din dotter när hon är 7 år verkligen vill ha denna på alla kalas och alltid när hon vill vara extra fin, skulle du köpa den till henne?
Frågan är ställd till dig som gillar genus.
Ponera att din dotter när hon är 7 år verkligen vill ha denna på alla kalas och alltid när hon vill vara extra fin, skulle du köpa den till henne?
Självklart!
genus handlar inte om att neka barn saker som är könsstereotypa..
Om hon verkligen vill så...ja. Men jag hade mått konstant illa för den var verkligen fruktansvärt ful. Sen hade den nog "råkat" gå sönder i tvätten efter första användningen.
Mina barns önskemål går jag efter så självklart. Hon får ha på sig precis vad hon vill!!
Jag är ingen genus förälder men aldrig att mitt barn skulle få gå ut i nåt så gräsligt.
Utklädningskläder har man hemma eller på maskerad, inte på kalas
Ja. Jag tycker inte om den själv, men skulle inte neka henne den om hon vill ha den. Många små flickor går igenom prinsessfasen vare sig man uppmuntrar den hemma eller inte.
(Jag har dock ingen dotter, utan snart två söner)
Sisasiam - Den var faktiskt bra. Hävda att det är ett utklädningsplagg och att bara har det när man ska klä ut sig.
Ja! Nu var den visserligen fruktansvärt ful men om hon vill ha den på sig så absolut. Ena sonen har föresten gått till dagis i en nästan identisk klänning en gång
yes, min dotter har en sådan variant