Inlägg från: Anonym (Hualigen!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hualigen!)

Att sova i en smutsig säng..

Ojojoj......... Hur äcklig är inte jag och min sambo då? Vi har.......... (Hör och häpna) Katterna i sängen! Utekatter dessutom!
    Duschar på morgonen och ibland på kvällen om vi tränat eller varit ute och jobbat/lekt så man blivit extra skitig. Byter sängkläder en gång i veckan, men fatta vad äckligt det måste vara ändå trots att vi inte äter i sängen Skål 

• Anonym (Hualigen!)
    sextiotalist skrev 2011-12-09 14:58:53 följande:
    Min första katts favoritplats att sova var vid halsen på mig, hon var också utekatt, otroligt att jag fortfarande lever Skål
    Ja det är det jag menar! Konstigt att vi inte har dött än.... Med lik(?)rester på tassarna som TS skrev Förvånad Nu har jag fyra katter varav den ena delar min huvudkudde med mig! Jag borde ju ruttna bort! För att inte tala om sängen, den borde ju få egna ben av allt smuts och krypa iväg själv Död
  • Anonym (Hualigen!)
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 14:54:51 följande:
    Ja faktiskt. Tänk på allt bajs katterna har på tassarna. Eller likrester. Det är nog värre än att äta i sängen.
    Men TS jag saknar fortfarande svar om varför katterna har LIKrester på tassarna? Mig veterligen så har vi ingen kyrkogård nära där jag bor......
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..