Inlägg från: Anonym (snuskhummern :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snuskhummern :))

Att sova i en smutsig säng..

Har aldrig fattat grejen med att byta lakan jämt och ständigt om jag ska vara ärlig, haha! Det gör jag max nån gång i månaden. Och det uppstår vanligtvis ett fall där jag inte orkar både ta AV de gamla lakanen och sätta PÅ de nya samma dag, så däremellan brukar jag sova utan lakan. True story!

Knäckebrödskvällsmackan och ibland även frukostmackan ätes alltid i sängen för det är så himla mysigt ju! Har inte så mycket emot mitt eget snusk antar jag, jag tillhör de kvinnfolk som inte har bråkat om städning i mina relationer om man säger så, vilket jag förstått att många tjejer gör. Städa är ju urtrist.

Duschar gör jag de kvällar i veckan som jag tränar eller i övrigt är smutsig, men i regel är duschande en varannan-dags-syssla för min del.

Knäckebrödssmulorna i min säng är svåra att skilja från kattsanden som lilla guldklimpen släpar dit också, vi delar nämligen säng :)

• Anonym (snuskhummern :))
    Anonym (snuskhummer2) skrev 2011-12-09 20:01:19 följande:
    Härligt, trodde jag var den enda, duschar oxå efter träning mm, men verkligen inte varje dag och tränar jag inte så duschar jag på morgonen, avskyr att duscha på kvällen...

Byter lakan gör jag väl max 2 ggr/månad och då sover både jag, min sambo, vår bebis och ibland hunden (när jag inte orkar tillrättavisa honom) där... Och vi är rätt friska i vår familj måste jag säga.... Solig
    Jag är helt ärligt sjuk allra minst av alla jag känner, peppar, peppar! Har jordens och världens immunförsvar Glad
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..