Inlägg från: Anonym (Chipsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Chipsen)

Att sova i en smutsig säng..

Inima skrev 2011-12-09 23:04:50 följande:
    Hur fan kan man ha sex i en säng, svett, slidsekret och sperma kan ju hamna i den.
    Fyyy fan va äckligt.

Obs ironi.    
    Ha ha ha, den var bra
  • Anonym (Chipsen)
    Zixi skrev 2011-12-09 21:28:24 följande:
    Duschar alltid kvällstid, varje till varannan dag beroende på säsong och aktivitet. Ren pyjamas efter varje dusch. Byter sängkläder en gång i veckan och örngott två gånger. Äter i sängen ibland men bara när den är bäddad. Att äta i sängen är egentligen emot mina principer men just nu har vi ingen soffa. Dottern får dock inte äta i sängen, de få gånger hon får äta framför tvn så sitter vi på golvet. Som svar till TS så säger jag att det är motbjudande att sova i en smutsig säng. Och jag fattar inte varför folk låter det bli blöta fläckar i sängen...
    Tar du en ny pyjamas varje kväll?
  • Anonym (Chipsen)
    sötäpplet skrev 2011-12-09 23:07:29 följande:

"Jag har försökt med frukostbricka vid andra tillfällen men min man uppskattar det inte, han gillar inte smulorna och efter 14 år ihop med hans pustande och stönande varje gång det är frukost på sängen ger man upp och har slutat se det som romantiskt själv också".

Känner igen det, farsgubben är exakt likadan:=)
  • Anonym (Chipsen)

Själv så brukar jag byta lakan ungefär var 3é vecka under svalare årstid och runt var 10é dag varmare tider. Brukar lufta täcket.

Brukar duscha varannan kväll, det beror ju givetvis vad man har gjort, vad man ska göra dagen därpå. Sover varannan natt utan kallingar, härligt när man är nyduschad:) Dock tycker jag det är fräschare om man är två i samma säng, om man har underkläder på sig, förutom när....... Blir lätt så kladdigt annars:)

Kallingar byter jag varannan dag, eller ja, jag vänder den ut-och-in efter varannan dag, de blir ju inte så skitiga mellan byxorna och utsidan på kallingarna:) OBS, SKÄMT, HUMOR

Strumpor bytar jag varje gång som jag tar på mig dem så att säga, men om jag inte är nydushad så kan jag ha strumpor som jag hade innan. Nu ska även tilläggas att jag är allt som oftast ensam, hemma, själv och har aldrig besök, inga barn, partner eller jobb. 

OCH för att knyta samma till tråden, så åt jag i sängen innan, då satt jag i sängen typ hela dagen, datorn i knäet, men nu har jag börjat stiga upp, så nu sitter jag i soffan istället:)

Just det, ni som får smulor i sängen, sitter nu UNDER "underlakanet" så att underlakanet är som "skydd" om du skulle spilla? Om inte, så sitter du troligen på underlakanet, och har täcket över benen och om du nu skulle spilla, så spiller du väl på täcket och det kommer ju inte ner där du ligger, om du nu inte stiger upp när du ätit klart och vänder på det och skakar av det på underlakanet:)

Intressant tråd iaf

För att bygga på lite mera, när jag jobbade ett tag, dushade jag innan jobb för att jag skulle vakna och bli pigg, var på fabrik och skift, så det var tidigt på morgonen, sedan när man jobbat var man ju så varm och svett, så då duschade man sig på jobbet. Men då var klockan 14.00 och runt 10 timmar innan man går och lägger sig, med andra ord, hinner ju göra en hel del under den tiden, cyklade man hem så blev man ju varm då med, eller om det bara är allmänt varmt ute, så då kunde det bli en gång på kvällen också:) Ville mest redogöra så ingen tror jag är en riktig gris:)

• Anonym (Chipsen)
    Anonym skrev 2011-12-09 23:23:20 följande:
    Menar du att jag ska fylla sängen med handdukar varje gång jag ska ha sex utifall att jag skulle få fontänorgasm?

Jag hoppar in i tråden här:)

Ja, jag hade nog tagit handdukar och lagt under, Om du nu dessutom vet med dig att du brukar få fontis, så kanske du redan preparerat  med skydd som ligger under underlakanet och madrassen? Finns ju sådana att köpa, så det inte rinner genom så att säga. ELLER det är kanske enklare att dra ut madrasser och tvätta varje gång som det händer?

Fast han kanske gör likadant, lägger sina vätskor på sängen och så sover nu sedan?! :) IRONI

• Anonym (Chipsen)
    Anonym skrev 2011-12-09 23:31:44 följande:
    Hört talas om madrasskydd?

Man lägger sig vid sidan av fläcken. Men ni kanske delar på en 90-säng? 
    Men madrass-skyddet har du väl över hela madrassen? Eller ni har olika platser, en plats när det börjar vankas fontän, annars kan det kvitta?=)
  • Anonym (Chipsen)
    Zixi skrev 2011-12-09 23:23:23 följande:
    Oftast varannan. Ibland nöjer jag mig med ren tröja och använder byxorna en vända till.
    Ok, jo sant, Men så är min erfarenhet att kvinnor tjejer är mer avsöndrande av kroppsvätskor än vad männen är, inte minst minst natte-tid och då kan jag ha viss förståelse för att pyjamasen inte är så fräsch med allt som kommer i den så att säga. Nu kan det väl förvisso komma vätska från män också, på mig gör det när man är k*t, rätt jobbigt, inte minst om man är på dejt eller träffats i början, när man är hård hela tiden och bläää, DÅ har man med sig ett antal kallingar må jag säga och då är det inget "vända ut och in" som gäller:)
  • Anonym (Chipsen)
    Anonym skrev 2011-12-09 23:33:25 följande:
    Just nu har ja katt i sängen och popcorn i sängen . ganska snuskigt men fan va mysigt vi har det nu framför tvn.
     åå ni som e lite sådär pedantiska såå får min katt äta från min smörgås och slika mig runt munnen . och den tungan tvättar han rumpan med goott :)Hjärta

He he, påminner om en som jag träffade för ett tag sedan. Hunden skulle tvunget sova i sängen, under täcket och då var det ingen liten hund, utan en STOR och klumpig Amerikans Bulldogg. Som hon släppte ut stund innan hon gick och la sig, så den gjorde sina behov, sedan så precis innan hon skulle lägga sig, så släpper hon in hunden och den hoppar rakt i sägen. Inget torka tassar eller liknande. He he, jag är inte jätte pedantisk av mig, men det kändes väl sådär lagom härligt fräscht:)

Nej, jag äter inte på golvet och tycker inte djur ska vara i möbler, absolut inte i säng där man sover:) Så har jag astma och det sätter sig i täcket, så det kan ha en viss betydelse och lite hur man själv är uppväxt. Vi bodde på en gård, massor av katter och hund, men de var i hallen och farstun på natten:)

MEN hur andra gör, det är upp till dem. Men hemma hos mig så är det mina regler, om någon har med sig hund så förutsätter jag att de respekterar mina regler, att inte hund ska hoppa upp i sängen etc

Sköt om dig

PS. Fontänorgasm är ju sekret från urinröret, MEN, om du är ny-kissad, påverkar det själva fonänorgasmens mängd samt hur lätt el svårt det är att få det? Ds

• Anonym (Chipsen)
    Zixi skrev 2011-12-09 23:35:54 följande:
    Lika lite som jag skulle vilja dela säng med en hund vill jag ha en blöt fläck i sängen, totalt onödigt ju. Mysigt det lakanet blir efter en vecka eller två, lagom stelt...
    FÖRRESTEN, såg något om att du också bor i södra delarna av Sverige. Är du intresserad av fotografering och eller kanske vilja lära dig? Vi ska evt dra igång en enklare gratis-kurs. Ta gärna med dig din man
  • Anonym (Chipsen)
    Anonym skrev 2011-12-09 23:48:58 följande:
    Blåsan har inget med fontänorgasm att göra.
    Nej, men undrar om den indirekt har det? 
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..