Att sova i en smutsig säng..
Jag brukar tvätta mina sängkläder....
Jag brukar tvätta mina sängkläder....
Fattar inte heller hur man kan ha sex i sängen.. det blir ju skitsvettigt och äckligt.. massa olika kroppsvätskor som sätter sig fast i lakanen.. ÖRK...
^^
då kan du INTE lägga dig i soffan och se på tvn då eftersom du är nydusch eller du går raka vägen til sängen när du har duschat?? eftersom soffan är FULL av skit från alla stolar man suttit på under dagen
och nej jag duschar aldrig på kvällarna endast på morgonen för att duschar ja både morgon och kväll så kommer min hud att ramla sönder och bli för torr.
Det har aldrig slagit dig ts, att människor har olika toleransnivåer för när det börjar kännas ofräscht.
Det som är rent för dig kan vara överdrivet för nån annan och skitigt för en tredje.
Du vet, leva låta leva är ett rätt bra förhållningssätt.
Jag byter mina sängkläder när de börjar kännas ofräscha, kan därför inte säga exakt hur ofta det blir.
Inte heller slänger jag mat som smakar bra trots att bäst före-datumet har kommit och gått.
Ojdå, då får jag nog be släkten duscha innan jag bjuder på julbord som jag tänkt ha just i sängen i år, ville liksom göra nått annorlunda