• Stratto

Att sova i en smutsig säng..

TS jag undrar hur du gör med dina fötter efter att du duschat?
    För jag antar att du inte har en flygande matta från duschen till sängen?
    Eller våttorkar du golvet mellan duschen och sängen varje kväll innan du duschar och sedan lägger dig?
    Eller du kanske har ett fotbad nedanför sängen som du passerar in i innan du kastar dig i bingen?

Inte? Nej men då tycker jag faktiskt att du är väldigt ofräsch och snuskig som går på ett använt golv innan din perfekt rena säng. Blä!

*ironi*

• Stratto
    Anonym skrev 2011-12-10 09:08:12 följande:
    tofflor?
    Anonym skrev 2011-12-10 09:21:47 följande:
    Haha ja i och för sig. Men om hon INTE använder tofflor?
    Oj nu blev jag visst anonym det var inte meningen
  • Stratto
    trädis skrev 2011-12-10 18:32:38 följande:
    jo visst, men vad är det som säger att svetten kommer för alla just nattetid?  då vi typ har 15 grader i sovrummet så vågar jag påstå att jag inte svettas nattetid.

men du kanske vet bättre vilken tid på dygnet som jag svettas?
    Okej vi har förstått att du inte svettas på natten som oss normala människor, du kanske är nån superwoman som ligger och huttrar på natten och inte svettas en droppe. Men hudavlagringar då? Eller har du inga sådana heller?
  • Stratto
    trädis skrev 2011-12-10 18:50:56 följande:
    nej det behövs inga superkrafter för att inte svettas. bara ett fönster på glänt under vintertid. (sommartid är det annat självklart, men jag pratar om just nu)

hudavlagringar har jag givetvis som alla andra, men jag tror inte jag släpper mer under de åtta timmar jag sover än de 16 timmar jag är vaken. dessutom tror jag, som jag tidigare skrivit, att min pyjamas fångar upp både eventuell svett och hudavlagringar innan det når mina lakan. pyjamaser går också att tvätta och byta vettu!
    Du har fönstret på glänt vintertid för att inte svettas och vara äcklig. Men på sommaren var det en annan sak, är det okej att vara äcklig på sommaren då menar du?
    Sen har du fönstret öppet men sover i både strumpor och kläder och ändå fryser du? Låter knäppt men det är ju din ensak

Varför ha lakan överhuvudtaget undrar jag isåfall om du ändå sover i helmundering och din kropp inte har med lakanet att göra och dina lakan inte har med din kropp att göra?

Tar du en ny/ren pyjamas och nytvättade strumpor varje kväll?

Lite nyfiken bara
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..