Inlägg från: Anonym (hallå!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hallå!)

Att sova i en smutsig säng..

PruttPottan skrev 2011-12-10 02:19:02 följande:
    Så om man har barn och samsover bör man byta sängkläder varje kväll? För annars finns ju risk att man fått en kissflaga i sängen..
    Så barnen/et har inte blöja på??? för kisset hamnar väl ändå däri..... inte på lakanet såvida man inte låter blöjan bli överdränkt så det börjar läcka. Är barnen stora nog att vara utan blöja bör de ju inte heller kissa ner och OM de kissar ner... inte fasen sover jag i det iaf, blött, vått, kallt, stinkigt.. ööörk!  
    Likadant gäller iaf för mig om man har sex o möget kommer på lakanen.. inte sjutton ligger jag där o ska sova med tex spermier och annat kladd som tex svett o annat vått nedgrisat i sängen och liksom.. åååh, vad underbart nu ska jag sova... HU NÄ!!! 
  • Anonym (hallå!)
    Mammatillmångamenfrutillen skrev 2011-12-10 18:42:04 följande:
    Och vi har sex i vår säng & somnar ofta efteråt,hur äckligt är inte det då?! tänker på hur mycket svett & andra kroppsvätskor som man lämnar efter sig Cool.

jaa.. skitäckligt
  • Anonym (hallå!)
    Anonym (finns värre) skrev 2011-12-12 13:25:19 följande:
    Ja, fast det finns de som är snäppet värre också...=) Har en kompis som absolut måste duscha efter varje gång han har haft sex. Så har han sex med sin tjej tre ggr på en kväll så måste han duscha tre gånger också (även om det är mitt i natten)....Jag skulle nog ta det som en förolämpning om min sambo gjorde så...
    så gör vi... här hemma. skulle nog dö långsamt inombords om vi INTe gjorde så. Tycker det är heläckligt om man har sex och sedan sover på de lakanen eller struntar i att varken tvätta av sig eller duscha... nä HU!!
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..