Att sova i en smutsig säng..

Ha ha, ja visst, kanske blev lite fel, men okej.
Jag Pm dig
Okej, har ju väldigt svårt att tro att du inte svettas alls, men okej, säger du det så.
Ingen fotsvett, ingen handsvett, ingen svett under brösten, mellan underlivet, rumpan, under armarna, skiter du hallon också eller:)
Nej, men läs vad hon skrev så ser du vad jag kommenterade.
Men visst, klart det inte nödvändigtvis behöver lukta, men ifrån "inte nödvändigtvis" till ALDRIG, är det väldigt stort hopp
Hej igen
Okej, ja jag förstår. Själv så mår jag inte alltid så bra och många gånger önskar att jag inte vore finnas längre. Kanske beroende på att jag inte har något alls (mer än en fungerande kropp fysiskt). Men jag avundas dem som har dessa krafterna att repa sig, att kunna hålla modet uppe, att faktiskt lyckas, trots det som skett.
Nu vet jag inte, kanske ni hade barn innan det hände, det är ju en anledning att inte ge upp, sedan så hade han troligen dig också, som peppa och stöttade, vilket jag tror är en stor förutsättning för att lyckas överhuvudtaget här i livet.
Du skriver att det enda som ställt till det, är en "smartproblematik som svensk sjukvård inte klarade av", vad menade du med det??
Sköt om dig
Ja givetvis "SMÄRT problematik", jag fattade inte först att det var ett "ä" som skulle stå där, förstod du inte kunde skriva å ä ö, men tänkte det kunde finnas något som hette smart problematik:)
Är du också i rulle eller? Starkt av er iaf
Men, äta FRÅN sängen, det har jag inte sett att någon uttryckligen skrivet att den har gjort, men det kanske också har förekommit? Lägger popcornen direkt på lakanet, slipper man krångla med skål och så:)
Finns ju de som äter från både golv, bricka, bord och stol, så sängen är kanske inte så ovanligt heller, eller?
IRONI
OJ, en gång i veckan, det var nog det som varit lägst i denna tråden, och du är kvinna dessutom.
Men ansiktet, tvättar du inte det mer än en gång i veckan? Blir du inte flottig i håret om du inte tvättar det på en vecka? Under fötterna?